لپ‌تاپ ریلمی بوک پرایم در کنار هدفون‌های ریلمی بادز ایر ۳ در MWC ۲۰۲۲ معرفی شد

دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ریلمی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۲ از لپ‌تاپ جدید و مقرون‌به‌صرفه‌ی ریلمی بوک پرایم و هدفون ریلمی بادز ایر ۳ رسماً رونمایی کرد.
تبلیغات

ریلمی در MWC ۲۰۲۲ لپ‌تاپ بوک پرایم (Realme Book Prime) و هدفون بادز ایر ۳ (Reame Buds Air 3) را معرفی کرد. در ادامه نگاهی به مشخصات لپ‌ تاپ ویندوزی جدید این شرکت و هدفون‌های TWS بادز ایر ۳ خواهیم داشت.

به گزارش XDA، ریلمی بوک پرایم جدید یک لپ‌تاپ ویندوزی مقرون‌به‌صرفه است که از پردازنده‌ی Core i5 11320H نسل یازدهم اینتل و نمایشگر فول‌ویژن 2K بهره می‌برد. شاسی این لپ‌تاپ از جنس آلومینیوم بوده و ضخامت آن فقط ۱۴٫۹ میلی‌متر است. این دستگاه از سیستم خنک‌کننده‌ی مایع VC با دو فن بهره می‌برد. این محصول با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. البته مشتریان می‌توانند در صورت تمایل مدل ارزان‌قیمت‌تر این دستگاه را با رم هشت گیگابایت و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایت خریداری کنند.

رنگبندی لپ تاپ realme book prime

ریلمی درحال‌حاضر مشخصات سخت‌افزاری لپ‌تاپ بوک پرایم را به‌طور کامل اعلام نکرده است. البته ریلمی اشاره کرده که صفحه‌کلید این لپ‌تاپ از نور زمینه بهره می‌برد و ترک‌پد آن نیز بزرگ است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای ۶، تاندربولت ۴ و صدای فراگیر استریو اشاره کرد. این شرکت همچنین اعلام کرده که ریلمی بوک پرایم با هر بار شارژ تا ۱۲ ساعت کار می‌کند. سیستم‌عامل پیش‌فرض این لپ‌تاپ نیز ویندوز ۱۱ است.

ریلمی بادز ایر ۳

ریلمی بادز ایر ۳

جدیدترین هدفون‌های سری بادز ایر ریلمی، قابلیت‌های ارائه شده در مدل‌های پرچم‌دار را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهند. بادز ایر ۳ از فناوری حذف نویز فعال، درایورهای تقویت‌کننده‌ی باس پویا ۱۰ میلی‌متری، میکروفون دوگانه‌ی حذف نویز، باتری ۵۴۶ میل‌آمپرساعتی و گواهی IPX5 بهره می‌برد.

ریلمی بادز ایر ۳

ریلمی بادز ایر ۳ از طراحی مشابه مدل قبلی خود بهره می‌برد و با هر بار شارژ کامل می‌توان تا ۳۰ ساعت با آن کار کرد. نرخ تأخیر این هدفون ۸۸ میلی‌ثانیه است که برای گیمرها بسیار جذاب خواهد بود. علاوه‌براین بادز ایر ۳ از حالت شفاف برای شنیدن صدای اطراف هنگام گوش دادن به موسیقی پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین امکان اتصال به دو دستگاه را دارد و از فناوری ضدباد برای ارائه‌ی صدای واضح هنگام تماس‌های صوتی بهره می‌برد.

realme buds air 3

قیمت و زمان عرضه

ریلمی بوک پرایم در اروپا با قیمت پایه‌ی ۹۹۹ یورو و ریلمی بادز ایر ۳ نیز با قیمت ۵۹٫۹۹ یورو عرضه خواهد شد. ریلمی درحال‌حاضر جزئیات زمان دقیق عرضه‌ی این دو محصول را به‌ اشتراک نگذاشته است. قیمت هدفون و لپ‌تاپ معرفی شده را نسبت به مشخصات فنی آن چطور ارزیابی می‌کنید؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات