اوپو Find X5 لایت با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ برای بازار اروپا معرفی شد

پنج‌شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی اوپو Find X5 لایت با تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰ و نمایشگر امولد و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات برای بازار اروپا معرفی شد.
تبلیغات

اوپو امروز گوشی‌های پرچم‌دار Find X5 و X5 پرو را رونمایی کرد. همچنین، برای افرادی که به صرف هزینه‌ی زیاد برای خرید گوشی‌های رده‌بالا تمایلی ندارند، Find X5 لایت را معرفی کرده است. این گوشی از نمایشگر ۹۰ هرتزی امولد و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

به‌گزارش نوت‌بوک‌چک، اوپو گوشی Find X5 لایت را به‌عنوان جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌ی نسخه‌های استاندارد و پرو Find X5 معرفی کرد. این گوشی مانند سایر اعضای خانواده‌ی خود به نمایشگر امولد مجهز شده است. ابعاد صفحه‌نمایش این محصول ۶/۴۳ اینچی و وضوحش Full HD پلاس است و به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک مجهز شده.

اوپو Find X5 لایت

دوربین پشتی Find X5 لایت بیرون‌زدگی دارد و از دوربین دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. سیستم دوربین این گوشی می‌تواند جلوه‌ی محوشدگی پس‌زمینه (Bokeh) را هم در عکس و هم در ویدئوها اعمال کند.

Find X5 لایت شباهت زیادی به Reno7 SE و وان‌پلاس نورد CE 2 دارد. اوپو Find X5 لایت از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی SuperVOOC بهره می‌برد. این در حالی است که Reno7 SE در بازار چین با شارژر ۳۳ وات عرضه شد. Find X5 لایت سیستم‌عامل ColorOS 12 مبتنی‌بر اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند.

نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی Find X5 لایت با قیمت ۴۹۹ یورو (۵۶۸ دلار) از ۲۱ مارس برای سفارش دردسترس قرار خواهد گرفت.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات