سامسونگ: میزان پیش‌سفارش‌ها برای سری گلکسی اس ۲۲ دو برابر سری گلکسی اس ۲۱ است

جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی سامسونگ، میزان پیش‌سفارش‌های ثبت‌شده برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ حدوداً دو برابر پیش‌سفارش‌های ثبت‌شده برای سری گلکسی اس ۲۱ است.
تبلیغات

سامسونگ روز جمعه اعلام کرد که پیش‌‌فروش سری گلکسی اس ۲۲ بیش از دو برابر سری گلکسی اس ۲۱ بوده است و جدیدترین نسل پرچم‌داران این شرکت اکنون در بازارهای جهانی عرضه شده‌اند.

به گزارش ZDNet، سامسونگ اعلام کرد که میزان پیش‌فروش گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ و تبلت‌های سری تب اس ۸ که اوایل ماه جاری رسماً رونمایی شدند، در هفته‌ی اول بیش از پیش‌فروش هر گوشی هوشمند و تبلت دیگری از این شرکت بوده است.

غول فناوری کره‌ی جنوبی اعلام کرده است از میان سه‌ مدل سری گلکسی اس ۲۲، مدل اس ۲۲ اولترا بیشترین تقاضا را داشته و تاکنون ۶۰ درصد از فروش سری ۲۲ به این مدل اختصاص دارد.

درهمین‌حال، پیش‌سفارش‌های گلکسی تب اس ۸، که در سه مدل اس ۸، اس ۸ پلاس و اس ۸ اولترا عرضه خواهد شد نیز نسبت به نسل قبلی این محصول دو برابر شده است. به اعلام سامسونگ گلکسی تب اس ۸ اولترا حدود ۵۰ درصد از میزان سفارش‌های ثبت شده برای این سری تبلت‌ها را به خود اختصاص داده است.

اگرچه سامسونگ جزئیات دقیق فروش واحدهای جدیدترین پرچم‌داران خود را به‌ اشتراک نگذاشته، اما این شرکت روز چهارشنبه داده‌های فروش خود را از کره‌ی جنوبی منتشر کرد که در آن اعلام شده پیش‌فروش سری گلکسی اس ۲۲ از ۱٫۰۲ میلیون دستگاه در این کشور فراتر رفته است.

سامسونگ همچنین اشاره کرده گلکسی اس ۲۲ اولترا محبوب‌ترین مدل خط‌ تولید این شرکت در کره‌ی جنوبی بوده است و تقریباً ۶۰ درصد از حجم پیش‌فروش سری اس ۲۲ به این مدل اختصاص دارد. گلکسی اس ۲۲ اولترا از قلم اس-پن بهره می‌برد و از نظر ظاهری دقیقاً شبیه سری گلکسی نوت طراحی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات