مشخصات احتمالی گلکسی A73، گلکسی A53‌ و گلکسی A23 منتشر شد

پنج‌شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
گفته می‌شود که سامسونگ چهار گوشی از سری A شامل گلکسی A73 و A53‌ و A33‌ و A23 را در ماه مارس ۲۰۲۲ معرفی می‌کند. این گوشی‌ها احتمالاً در مقایسه با نسل قبل بهبودهای جزئی خواهند داشت.
تبلیغات

سامسونگ قصد دارد گوشی‌های جدیدی از خانواده‌ی A را در سال ۲۰۲۲ رونمایی کند. در گزارش قبل به مشخصات احتمالی گلکسی A33 پرداختیم و اکنون در گزارشی از جی‌اس‌ام‌آرنا، مشخصات احتمالی سه عضو جدید دیگر این خانواده دردسترس قرار گرفته است.

ابتدا با گلکسی A73 شروع می‌کنیم که ظاهراً مشخصات پیشرفته‌تری نسبت به چهار عضو دیگر دارد. گفته می‌شود این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED با وضوح +FHD، نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۲۰ هرتز، تراشه‌ی اسنپدراگون 750G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات مجهز خواهد شد. گلکسی A73 در پنل پشت، دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، دوربین ۲ مگاپیکسل (احتمالاً سنجش عمق) و دوربین ۱۲ مگاپیکسل و دوربین ۸ مگاپیکسل را میزبانی خواهد کرد که یکی از دوربین‌ها قطعاً فوق‌عریض است و دیگری می‌تواند زوم ۲ یا ۳ برابر داشته باشد.

برای مقایسه، گلکسی A72 5G قبلی که این مدل جدید جایگزین آن خواهد شد، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد. گوشی جدید سامسونگ ظاهراً سایر مشخصات مشابه با نسل قبل خواهد داشت.

طراحی نمایشگر گوشی گلکسی A52s سامسونگ

گلکسی A52s

گوشی دیگر خانواده‌ی A سامسونگ آینده، گلکسی A53 خواهد بود که صفحه‌نمایش ۶٫۵۲ اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. قدرت سخت‌افزاری آن را احتمالاً تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ تأمین می‌کند. گفته می‌شود که این گوشی سامسونگ در پنل پشت از دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل، دوربین سنجش عمق ۵ مگاپیکسل و دوربین ۵ مگاپیکسل ماکرو تشکیل می‌شود. وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی تأمین خواهد کرد.

گلکسی A53 قرار است جایگزین A52s 5G شود و در مجموع شباهت‌های زیادی دارند. گلکسی A73 و گلکسی A53 به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه می‌شوند.

در نهایت، گلکسی A23 با صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی IPS LCD، وضوح تصویر +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ روانه‌ی بازار خواهد شد. این گوشی احتمالاً از تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ قدرت می‌گیرد. افزون‌براین، تنظیمات دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسل خواهد بود. گفتنی است که گلکسی A23 به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت با پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات و اندروید ۱۱ مجهز خواهد شد.

گلکسی A23 آینده نیز در‌ واقع همان گلکسی A22 5G قبلی خواهد بود و فقط به‌جای سه‌دوربین و وضوح اصلی و فوق عریض پایین‌تر که در A22 شاهد بودیم، از چینش دوربین چهارگانه با کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود. به نظر می‌رسد که سری A در سال جاری میلادی بهبودهای جزئی خواهند داشت. طبق شایعات، تمامی این گوشی‌ها در ماه مارس رسماً معرفی می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات