سامسونگ: به‌زودی مشکل نمایشگر گلکسی اس 22 اولترا رفع می‌شود

پنج‌شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بر‌ اساس گزارش‌های جدید، سامسونگ به‌زودی مشکل سوسو زدن نمایشگر نسخه‌ی اگزینوس گلکسی اس ۲۲ اولترا را رفع می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا را در ۹ فوریه عرضه کرد و وعده داد ارسال آن از ۲۵ فوریه آغاز خواهد شد. بااین‌حال، برخی از کاربران دستگاه‌های خود را زود دریافت کردند و متأسفانه با مشکلی عجیب در نمایشگر آن روبه‌رو شدند.

جی‌اس‌ام آرنا می‌نویسد، به مدت چند روز دارندگان نسخه‌ی اگزینوس گلکسی اس ۲۲ اولترا با انتشار ویدئوها و تصاویری از دستگاه خود، مشکل نمایشگر آن را گزارش دادند. تا اینکه در نهایت یکی از مدیران رسمی انجمن به کاربران نگران در ردیت پاسخ داد و این موضوع را تأیید کرد. او همچنین به آن‌ها اطمینان داد که به‌زودی راه‌حلی برای این مشکل در راه است.

این مشکل زمانی رخ می‌دهد که رزولوشن روی WQHD و حالت صفحه روی Natural تنظیم شود. زمانی که این گزینه‌ها فعال هستند، ممکن است نمایشگر هنگام پخش ویدیوهای یوتیوب یا باز کردن قفل دستگاه دچار مشکل شود. تعداد گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد که این مسئله سراسری بوده و بسیاری از دارندگان پرچم‌دار جدید سامسونگ آن را تجربه کرده‌اند.

به نظر می‌رسد سامسونگ راه‌حلی برای رفع این مشکل کشف کرده و به‌زودی آن را اجرا می‌کند. تا آن زمان، می‌توانید از استفاده از وضوح WQHD در حالت رنگ Natural خودداری کنید تا با این مشکل مواجه نشوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات