نسخه دایمنسیتی ۹۰۰۰ گوشی Find X5 پرو معرفی شد

جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اوپو از نسخه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ گوشی پرچم‌دار Find X5 پرو برای بازار چین رونمایی کرد.
تبلیغات

اوپو دیروز از دو گوشی هوشمند Find X5 و Find X5 پرو رونمایی کرد که این دو محصول به تراشه‌ی ساخت کوالکام مجهز بودند. به‌ نظر می‌رسد این شرکت نسخه‌ی دیگری از این گوشی را با تراشه‌ی دامینسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک تولید کرده است.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، نسخه‌ی دایمنسیتی Find X5 پرو در مقایسه با نسخه‌ی اسنپدراگون این محصول عمدتاً از مشخصات یکسانی بهره می‌برد. این گوشی به نمایشگر امولد ۶٫۷ اینچی، رم ۱۲ گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ وات و سخت‌افزار دوربین قدرتمند مجهز شده است.

نسخه دایمنسیتی find x5 پرو

تفاوت دیگر مدل دایمنسیتی Find X5 پرو این است که این محصول از تراشه‌ی تصویر MariSilicon X و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر پنج محوره و همچنین کالیبراسیون رنگ هسل‌بلاد بی‌بهره خواهد بود.

مدل دایمنسیتی ۹۰۰۰ گوشی اوپو Find X5 پرو در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمت ۵۷۹۹ یوان (۸۱۰ یورو) برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت در‌ دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. برای مقایسه مدل مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل یک این گوشی با قیمت ۸۸۰ یورو به‌فروش می‌رسد.

نسخه دایمنسیتی find x5 پرو

پیش‌فروش نسخه‌ی دایمنسیتی Find X5 پرو از ۱۴ مارس (۲۳ اسفند ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد و از ۱۸ مارس (۲۷ اسفند ۱۴۰۰) در چین در‌ دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات