اوپو از هدفون Enco X2 Premium TWS با قابلیت حذف نویز چند سطحی رونمایی کرد

جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اوپو در رویداد اخیرش، در کنار گوشی‌های هوشمند و اولین تبلت اندرویدی خود از هدفون بی‌سیم Enco X2 Premium TWS رونمایی کرد. این محصول از درایور دوگانه و سیستم حذف نویز چندسطحی بهره می‌برد.
تبلیغات

اوپو یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان چینی گوشی‌های هوشمند، به‌تازگی از پرچم‌داران جدید خود یعنی ‌Find X5 پرو و Find X5 رونمایی کرد. این شرکت در رویداد معرفی این محصولات، هدفون‌های بی‌سیم جدید خود موسوم به Enco X2 Premium را نیز معرفی کرد. هدفون‌های پرچم‌دار جدید اوپو نسبت به مدل قبلی این محصول پیشرفت‌های زیادی داشته است که در ادامه به ویژگی‌ها و مشخصات این محصول خواهیم پرداخت.

مشخصات و ویژگی‌های هدفون اوپو Enco X2 TWS

به گزارش گیزموچاینا، هدفون جدید Enco X2 از درایور دوگانه‌ی ۱۱ میلی‌متری داینامیک، همراه با درایور دیافراگم مسطح ۶ میلی‌متری بهره می‌برد. این محصول با مجهز بودن به درایور دوگانه، این اطمینان را حاصل خواهد کرد که نُت‌های پایین یا بالا، حتی هنگام پخش موسیقی با باس سنگین، از دست نرفته و همچنان شنیده شوند. Enco X2 از بلوتوث ۵٫۲ با پروتکل انتقال LHDC 4.0 استفاده می‌کند که این هدفون را قادر می‌سازد از نرخ کد تا ۹۰۰ کیلوبیت‌برثانیه، پشتیبانی کند. این محصول همچنین از کدک‌های صوتی معمولی AAC و SBC پشتیبانی می‌کند.

هدفون بی سیم اوپو Enco X2

Enco X2 جدید اوپو از یک میکروفون dBV/Pa 38 بهره می‌برد که از چند سطح حذف نویز از‌ جمله حذف نویز هوشمند، حذف نویز حداکثری، حذف نویز متوسط، حذف نویز خفیف، حالت شفاف و بهبود صدا پشتیبانی می‌کند. سه میکروفون Enco X2 از هوش مصنوعی Bone Voiceprint برای کاهش نویز هنگام تماس‌های صوتی استفاده می‌کنند.

هدفون‌ TWS جدید اوپو در حالتی که حذف نویز روی آن غیرفعال باشد، با هر بار شارژ کامل می‌تواند تا ۹٫۵ ساعت موسیقی پخش کند. این مدت با احتساب جعبه‌ی شارژ این هدفون تا ۴۰ ساعت افزایش می‌یابد. Enco X2 با فعال بودن قابلیت حذف نویز در حالت حداکثری و سطح صدای ۵۰ درصد، با هر بار شارژ تا ۵٫۵ ساعت و با احتساب جعبه‌ی آن تا ۲۲ ساعت دوام خواهد آورد.

هدفون بی سیم اوپو Enco X2

کاربران می‌توانند فقط با پنج دقیقه شارژ Enco X2 تا دوساعت با آن موسیقی گوش دهند. اوپو اعلام کرده است که این هدفون‌ها در مدت یک ساعت به‌طور کامل شارژ خواهند شد و برای شارژ جعبه‌ی آن‌ها نیز ۹۰ دقیقه زمان نیاز است. برای شارژ این هدفون‌ها می‌توان از درگاه USB-C یا سیستم شارژ بی‌سیم استفاده کرد زیرا این محصول از فناوری شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین می‌توان Enco X2 را با قرار دادن در پشت گوشی‌هایی که از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کنند، شارژ کرد.

هدفون اوپو Enco X2 جدید از گواهی IP 54 بهره می‌برد و این یعنی در‌ برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. وزن این محصول نیز ۵۶٫۴ گرم و وزن هر هدفون به‌طور جداگانه ۴٫۷ گرم است.

قیمت و زمان عرضه

اوپو اعلام کرده است که Enco X2 در رنگ سفید و مشکی با قیمت ۱۹۹ یورو در بازار اروپا عرضه خواهد شد. این هدفون‌ جدید از اواسط آوریل در‌ دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات