ریلمی ویژگی تغییر رنگ پنل پشت را برای گوشی‌های سری 9 پرو تأیید کرد

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ویژگی جدیدی به‌ نام «Light Shift» گوشی‌های ریلمی ۹ پرو و پرو پلاس را در شرایط نوری مختلف از رنگ آبی به قرمز تبدیل می‌کند.
تبلیغات

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، ریلمی برای برای افزایش هیجان میان طرفدران برای سری‌های آینده ریلمی ۹ پرو (Realme 9 Pro)، اعلام کرد که از رنگ جدید «Chameleon» استفاده خواهد کرد. به‌لطف ویژگی جدیدی که شرکت آن را «Light Shift» نام‌گذاری کرده است، هر دو مدل ریلمی ۹ پرو و پرو پلاس بسته به شرایط نوری تغییر رنگ خواهند داد.

ریلمی ۹ پرو در دست

سری ریلمی ۹ پرو پس از ورود به اروپا، جزو اولین گوشی‌ها با چنین ویژگی خواهند بود. در شرایط نوری معمولی، گوشی‌ها رنگ آبی دارند و در زیر نور شدید خورشید یا نور فرابنفش اگر در داخل خانه هستید، در مدت حدود پنج ثانیه به رنگ قرمز تغییر می‌کنند.

در‌ادامه، می‌توانید ویژگی یادشده را در قالب ویدئویی تماشا کنید:

به‌گفته‌ی ریلمی، پیش از پیداکردن فرمول مناسب مواد و ضخامت رنگ که امکان انتقال سریع رنگ را در طول زمان فراهم کند، باید بیش از ۲۰۰ آزمون و خطا انجام می‌گرفت. فرایند فتوکرومیک دولایه یک لایه کامپوزیت ارگانیک را اضافه می‌کند که انتقال رنگ را ۴۰ درصد سریع‌تر می‌کند.

چندی پیش، برند ویوو نیز در گوشی‌های V23 و V23 پرو ویژگی مشابهی را استفاده کرده بود. ریلمی هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی سری ریلمی ۹ پرو اعلام نکرده است؛ اما احتمالاً تا زمان رونمایی فاصله‌‌ی زیادی نداریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات