سری ویوو V23 با دو دوربین سلفی و قابلیت تغییر رنگ پنل پشتی معرفی شد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سری ویوو V23 از صفحه‌نمایش OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و شارژ ۴۴ وات و طراحی باریک برخوردار است‌. مدل پایه‌ی V23 با قیمت ۴۰۰ دلار و مدل پایه‌ی V23 پرو با قیمت ۵۲۰ دلار راهی بازار می‌شود.
تبلیغات

به‌گزارش theverge، ویوو جدید‌ترین گوشی‌‌های سری V شامل ویوو V23 و V23 پرو را معرفی کرده که قرار است راهی بازار‌های هند و دیگر کشورهای آسیایی شود. از ویژگی جالب و غیرمعمول ظاهری مدل Sunshine Gold می‌توان به حالت «تغییر رنگ» اشاره کرد که ظاهرا هنگام قرارگرفتن درمعرض نور خورشید، رنگ‌های پنل پشت کاملا تغییر می‌کند.

به‌گفته‌ی ویوو، برای دستیابی به این عنصر دو سال تحقیق‌و‌توسعه انجام داده است. اگر گوشی را حدود سی‌ثانیه زیر نور خورشید بگذارید، قبل از اینکه به‌تدریج به رنگ طلایی اصلی بازگردد، به رنگ سبز آبی در می‌آید. ویژگی جالب دیگر، بریدگی نمایشگر است که دو دوربین سلفی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار مبتنی‌بر چشم در هر دو مدل را میزبانی می‌کند.

در پنل پشتی V23 پرو، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و در پنل پشتی V23 معمولی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی تعبیه شده است. افزون‌براین، هر دو مدل با حسگرهای ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراه هستند.

سری Vivo V23 در دست

V23 پرو به صفحه‌نمایش OLED ۶٫۵۶ با لبه‌های خمیده و رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز است. درمقابل V23 از صفحه‌نمایش تخت ۶٫۴۴ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و رزولوشن 1080p بهره می‌برد و خود گوشی نیز مشابه آیفون ۱۲ یا ۱۳ کناره‌های صاف دارد. تفاوت اصلی دیگر بین مدل معمولی و پرو به پردازنده مربوط می‌شود؛ جایی که V23 از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک و V23 پرو از دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک قدرت می‌گیرد.

در هند مدل مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی V23 با قیمت ۲۹،۹۹۰ روپیه (حدود ۴۰۰ دلار) و مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن با قیمت ۳۴،۹۹۰ (حدود ۴۷۰ دلار) فروخته می‌شود.

همچنین، لنوو قیمت مدل مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی V23 پرو را ۳۸،۹۹۰ روپیه (حدود ۵۲۰ دلار) و قیمت مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را ۴۳،۹۹۰ (حدود ۵۹۰ دلار) اعلام کرده است. ناگفته نماند گوشی‌های جدید ویوو ابتدا در کشورهایی ازجمله مالزی و اندونزی و تایلند عرضه می‌شوند و در چند ماه آینده، به بازارهای دیگر در APAC و خاورمیانه و اروپا راه پیدا خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات