به‌روزرسانی فوریه‌ برای گوشی‌های پیکسل مشکل فریزشدن نمایشگر را رفع خواهد کرد

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل مشکل مربوط به فریزشدن صفحه‌نمایش گوشی‌های سری پیکسل را رفع کرده است. این قابلیت در به‌روزرسانی ماه فوریه ارائه خواهد شد.
تبلیغات

گوگل پس از انتشار اندروید ۱۲ در سال گذشته، تلاش می‌کند مشکلات فراوان به‌وجودآمده برای دارندگان گوشی‌های پیکسل را رفع کند. یکی از باگ‌های عجیب و آزاردهنده‌ای که روی بسیاری از گوشی‌های پیکسل تأثیر گذاشته، مشکل مربوط به فریزشدن نمایشگر و غیرفعال‌شدن آن است.

به‌گزارش فون‌آرنا، این مشکل خاص به ماه اکتبر مربوط می‌شود و گوگل از آن زمان به‌بعد، به‌روزرسانی‌های متعددی منتشر کرده؛ البته باگ فریز نمایشگر در هیچ‌کدام از آن‌ها رفع نشده است. اگر از گوشی‌های پیکسل با اندروید ۱۲ استفاده می‌کنید، خبر خوش برای شما این است که گوگل سرانجام این باگ را رفع کرده و این یعنی در به‌روزرسانی بعدی، برطرف‌شدن آن را شاهد خواهید بود.

این اطلاعات را وب‌سایت 9to5Google در Issue Tracker مشاهده کرده است که حاوی جزئیاتی درباره‌ی تاریخ دقیق انتشار این اصلاحیه نیست. فرض بر این است که گوگل این مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع کند و بدین‌ترتیب، می‌توان انتظار داشت این باگ در به‌روزرسانی بعدی، یعنی به‌‌روزرسانی امنیتی فوریه‌ی ۲۰۲۲ برطرف شود.

اگر شما هم با مشکل فریز‌شدن نمایشگر گوشی پیکسل خود مواجه شده‌اید، باید اشاره کنیم این مشکل به برنامه‌هایی مرتبط است که از سرویس دسترسی‌پذیری خاصی بهره می‌برد که حرکات را کنترل می‌‌کند. فریزشدن معمولاً زمانی رخ می‌دهد که شارژ باتری گوشی پیکسل به ۱ درصد کاهش یابد. متأسفانه درحال‌حاضر هیچ راهکاری برای رفع این باگ وجود ندارد؛ بنابراین، باید تا اوایل ماه آینده منتظر بمانید تا به‌روزرسانی بعدی گوگل منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات