افشاگری خوش‌نام: آیفون 14 میزبان تاچ ID در زیر نمایشگر نخواهد بود

دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که برخی شایعه‌ها از حضور تاچ ID در زیر صفحه‌نمایش آیفون 14 خبر می‌دادند، اخیراً افشاگری خوش‌سابقه این ادعا را رد کرده است.
تبلیغات

هنوز چند ماه تا رونمایی رسمی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اپل زمان باقی است، بااین‌حال افشاگران دست به کار شده و اطلاعاتی از این دستگاه‌ها ارائه داده‌اند. براساس گزارش Wccftech، پیش‌تر جزئیاتی درباره‌ی تغییرات دوربین و صفحه‌نمایش آیفون 14 شنیده بودیم. برخی شایعه‌ها می‌گفتند اپل در آیفون 14 فناوری تاچ ID را به زیر صفحه‌نمایش می‌برد؛ بااین‌حال مارک گرمن، افشاگر خوش‌‌نام، ادعا می‌کند که شرکت کوپرتینویی چنین برنامه‌ای در سر ندارد.

علاوه‌براین، گفته می‌شود صرفاً مدل‌های پرو از گوشی‌های خانواده‌ی آیفون 14 قرار است به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز پروموشن مجهز شوند؛ درست مشابه سیاستی که اپل برای گوشی‌های خانواده‌ی آیفون 13 در پیش گرفت.

براساس شنیده‌ها‌، اپل امسال قصد دارد مدل جدید محصولات پرتعدادی را معرفی و به بازار عرضه کند. مارک گرمن در جدیدترین افشاگری‌هایش، گفته است که اپل امسال بیشترین محصولات سخت‌افزاری خود را در تاریخ فعالیتش دردسترس مشتریان قرار می‌دهد. انتظار می‌رود اپل مدل جدید کامپیوترهای سری مک و تبلت‌های سری آیپد را با سخت‌افزار قدرتمندتر عرضه کند. کوپرتینونشین‌ها در حوزه‌ی پردازنده نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و دیدن پیشرفت‌هایی که امسال در اپل سیلیکون اتفاق می‌افتد هیجان‌انگیز خواهد بود.

شایعه‌ها می‌گویند اپل در آیفون 14 سراغ استفاده از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی می‌رود. امسال احتمالاً خداحافظی آیفون با بریدگی بالای نمایشگر را شاهد خواهیم بود و اپل به‌جای بریدگی از حفره‌ای قرص‌مانند به‌همراه حفره‌ای دایره‌ای‌شکل استفاده خواهد کرد تا حسگرهای مربوط به دوربین و فناوری فیس ID را درونشان جای دهد. هر سال شاهد تفاوتی خاص بین گوشی‌های عادی و گوشی‌های پرو هستیم؛ بنابراین، دور از انتظار نیست که تفاوت مدل‌های مختلف آیفون 14، پنل ۱۲۰ هرتز باشد.

شما کاربران زومیت چه انتظاراتی از آیفون 14 اپل دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات