بازگشت سری گلکسی نوت سامسونگ به‌طور ضمنی تأیید شد

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
متاتگ‌هایی که در وب‌سایت سامسونگ رؤیت شده‌اند به سری گلکسی نوت اشاره می‌کنند. احتمالاً به‌زودی شاهد رونمایی مدل جدید گلکسی نوت در کنار سری گلکسی اس خواهیم بود.
تبلیغات

گفته می‌شود سامسونگ ماه آینده‌ی میلادی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ (Galaxy S22) را عرضه می‌کند. شایعه‌های متعددی که از سوی منابع شناخته‌شده منتشر می‌شوند، می‌گویند قوی‌ترین مدل از گوشی‌‌های رده‌بالای جدید سامسونگ یعنی گلکسی S22 اولترا قرار است ظاهری شبیه به گوشی گلکسی نوت ۲۰ داشته باشد و به درگاهی برای قلم لمسی اس پن مجهز شود. به نظر می‌رسد این شایعه‌ها اخیراً توسط سامسونگ تأیید شده‌اند.

آن‌طور که فون‌آرنا گزارش می‌دهد، حساب کاربری TechInsider در توییتر مدعی شده که سامسونگ در ‌حال آماده‌سازی وب‌سایت رسمی‌اش برای عرضه‌ی گوشی‌های جدید است. متاتگ‌هایی اخیراً به وب‌سایت سامسونگ اضافه شده‌اند که اشاره‌ای کوتاه به برنامه‌‌های شرکت کره‌ای می‌کنند.

نکته‌ی قابل‌توجه، متاتگ جدید مربوط به گوشی‌های سری گلکسی اس است. سامسونگ همچنین متاتگ جدیدی با محوریت سری گلکسی نوت اضافه کرده. مدتی پیش شایعه‌ها گفتند سامسونگ شاید گلکسی S22 اولترا را با نام گلکسی نوت 22 اولترا معرفی کند و مدتی بعد گزارشی دیگر ادعا کرد سامسونگ نام گلکسی S22 نوت را برگزیده است؛ با‌ این‌‌ حال چیزی نگذشته بود که بیانیه‌ی مطبوعاتی سامسونگ فاش شد و به این شایعه‌ها پایان داد.

متاتگ گلکسی نوت و اس در سایت سامسونگ

متاتگ‌های جدیدی که اخیراً به وب‌سایت رسمی سامسونگ اضافه شده‌اند

نام‌هایی که از سوی افشاگران مطرح شده‌اند ما را سردرگم کرده‌اند، با‌ این‌‌ حال نکته‌ی مهمی را نباید فراموش کنیم؛ صرف‌نظر از نام نهایی، قوی‌ترین گوشی پرچم‌دار سری گلکسی S قرار است ترکیبی از خانواده‌ی گلکسی S و گلکسی نوت با ظاهر جعبه‌مانند باشد. شایعه‌ها می‌گویند سامسونگ می‌خواهد مدل جدید قلم اس پن با سرعت عملکرد بیشتر را معرفی کند.

در کنار این‌ها وب‌سایت هلندی Let's Go Digital می‌گوید سامسونگ شارژر ۴۵ وات جدیدی برای گوشی‌های گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌سازد. این شارژر جدید که روی وب‌سایت سامسونگ هلند رؤیت شده با شماره‌مدل EP-T4510 شناخته می‌شود و ۳۰ درصد جمع‌و‌جورتر از شارژر ۴۵ وات فعلی کره‌ای‌ها (با شماره‌مدل EP-TA845) است و ویژگی‌هایی برای مقابله با ولتاژ بیش از حد، نوسانات و اتصالی برق دارد. این شارژر USB-C با کابل ۱٫۸ متری و قیمت ۵۰٫۸۲ یورو عرضه خواهد شد. شارژر ۴۵ وات EP-TA845 در‌ حال‌ حاضر با قیمت ۳۵ یورو به فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات