سری گلکسی نوت سامسونگ احتمالا دیگر عرضه نخواهد شد

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نمای پشتی گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا سامسونگ
فهرستی از اطلاعات مربوط به نام تجاری دستگاه‌های سامسونگ منتشر شده است که در آن نام تجاری گلکسی نوت دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد گوشی‌های تاشو جایگزین سری گلکسی نوت شده‌اند.
تبلیغات

سامسونگ قبلاً اعلام کرده بود که در سال ۲۰۲۱ سری گلکسی نوت را عرضه نمی‌کند و تأیید کرد که سری گلکسی نوت جدید سال ۲۰۲۲ راهی بازار خواهد شد؛ اما به‌ نظر می‌رسد برنامه‌ی بلند‌مدت سامسونگ برای گلکسی نوت تغییر کرده است و این شرکت علاقه‌ای به تولید سری مذکور ندارد.

به نقل از Sammobile و با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده از GalaxyClub، سامسونگ نام تجاری گلکسی A، گلکسی M، گلکسی S و گلکسی Z را فهرست کرده است؛ اما نام تجاری گلکسی نوت در آن وجود ندارد. نمی‌توان به‌طور دقیق گفت نبود نام تجاری گلکسی نوت چه معنایی دارد؛ اما می‌تواند به برنامه‌ی بلند‌مدت سامسونگ برای سری گلکسی نوت اشاره داشته باشد. با این تفاسیر، احتمال دارد این شرکت هیچ دستگاهی از سری گلکسی نوت را در آینده عرضه نکند و در عوض گوشی‌های تاشو را به‌عنوان جایگزینی معتبر در سبد محصولاتش قرار بدهد.

فهرست نام تجاری دستگاه‌های سامسونگ و نبود نام تجاری گلکسی نوت

سامسونگ اوایل امسال سازگاری S Pen را برای گلکسی اس ۲۱ اولترا و ماه گذشته برای گلکسی زد فولد ۳ به ارمغان آورد؛ اما به‌ دلیل نبود درگاه اختصاصی S Pen، بیشتر طرفداران گلکسی نوت علاقه‌ای به خرید این گوشی‌ها نداشتند. به‌ نظر می‌رسد سامسونگ احتمالا در ماه‌های آینده نیز هیچ دستگاه پرچمداری از سری گلکسی نوت ارائه نکند؛ به‌خصوص که رکورد پیش‌فروش سری جدید گلکسی زد شکسته شده است و افراد استقبال خوبی از گوشی‌های تاشو داشته‌اند.

دید‌گاه شما کاربران زومیت چیست؟ آیا سامسونگ با حذف سری گلکسی نوت مرتکب اشتباه خواهد شد و طرفداران زیادی را از دست خواهد داد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات