اسکرین‌شات منتسب به گوشی ایسوس ذن فون 9 نمایشگر ثانویه، دوربین دوگانه و ژست‌های حرکتی این گوشی را نشان می‌دهد

یک‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس اسکرین‌شات جدیدی که گفته می‌شود به گوشی هوشمند ذن‌فون ۹ ایسوس مربوط است، ظاهرا این دستگاه از نمایشگر دوم و دوربین دوگانه و ژست‌های حرکتی جدید بهره خواهد برد.
تبلیغات

ایسوس احتمالا در حال آماده‌شدن برای معرفی پرچم‌داران بعدی خود برای سال ۲۰۲۲ است؛ زیرا امروز رندر دوبعدی گوشی ROG Phone 6 این شرکت و نیز اسکرین‌شاتی از ‌ذن‌فون ۹ منتشر شده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، ظاهرا اسکرین‌شاتی از گوشی ذن‌فون ۹ دردسترس قرار گرفته است که برخی از جزئیات مهم این محصول را فاش می‌کند. طبق این تصویر، بدنه‌ی پشتی ذن‌فون ۹ ایسوس از نمایشگر بهره خواهد برد. این یعنی گوشی از صفحه‌نمایشی ثانویه شبیه به ROG Phone 5 خواهد؛ بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد ظاهر این نمایشگر آن‌چنان زیبا نخواهد بود. این بخش در‌واقع صفحه‌نمایش کوچکی خواهد بود که برای نمایش‌دادن زمان استفاده خواهد شد.

ایسوس ذن فون ۹

با‌‌توجه‌‌‌به تصویر منتشر‌شده از ذن‌فون ۹، به‌نظر می‌رسد این گوشی طراحی مینیمالی دارد. جزئیات صفحه‌‌نمایش ثانویه‌ی این محصول نیز هنوز مشخص نیست. این گوشی از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره خواهد برد.

یکی از قابلیت‌های مفید ذن‌فون ۹ مانند آیفون‌های اپل احتمالا ژست دوبار ضربه‌زدن به پشت گوشی خواهد بود. بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند با دوبار ضربه‌زدن به پنل پشتی ذن‌فون ۹، اسکرین‌شات ثبت یا اپلیکیشن دوربین را باز کنند.

ازآنجاکه ایسوس هنوز ذن‌فون ۹ را رسما معرفی نکرده است، باید در نظر داشته باشید که شاید جزئیات مطرح‌شده برای این محصول با مشخصات نهایی‌اش تفاوت داشته باشد. ازآنجاکه به‌تازگی اخباری درباره‌ی این گوشی منتشر شده است، انتظار داریم به‌زودی معرفی رسمی آن را شاهد باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات