ROG Phone 2 ایسوس بالاخره به اندروید 11 مجهز می‌شود

شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
سرانجام پس از گذشت مدت نسبتا زیادی، گوشی ROG Phone 2 ایسوس به اندروید ۱۱ به‌روزرسانی می‌شود.
تبلیغات

پس از بیش از دو سال حضور در بازار، خبر رسیده ایسوس ROG Phone 2 بالاخره به‌روزرسانی سال گذشته سیستم عامل اندروید را دریافت می‌کند. اما آیا این دستگاه به اندروید ۱۲ نیز مجهز می‌شود؟ زمانی که ایسوس ROG Phone 2 در سپتامبر ۲۰۱۹ عرضه شد، اندروید ۹ را اجرا می‌کرد. با به‌روزرسانی‌های متعدد، پرچم‌دار ایسوس به اندروید ۱۱ مجهز شد و به احتمال زیاد در این نسخه از سیستم‌عامل باقی خواهد ماند.

به گزارش فون‌آرنا،‌ اگرچه این اطلاعات در وب‌سایت انگلیسی این شرکت تأیید نشده، XDA Developers جزئیات تغییرات رسمی را در وب‌سایت چینی این شرکت مشاهده کرده‌ است، بنابراین احتمالا به‌روز‌رسانی اندروید ۱۱ در حال حاضر فقط در بخش‌هایی از جهان در دسترس باشد.

باید به این نکته اشاره کرد که ایسوس از چند ماه پیش آزمایش آپدیت اندروید ۱۱ را برای ROG Phone 2 آغاز کرده است. به دلیل تغییرات گسترده در رابط کاربری ROG و سایر پیشرفت‌هایی که ایسوس در آپدیت ارائه کرده است، آماده‌سازی به‌روزرسانی مذکور برای عموم مردم کمی زمان‌بر بود.

اگر دارای گوشی هوشمند ایسوس ROG Phone 2 هستید، به‌روزرسانی منتشر شده رابط کاربری جدید، پچ امنیتی و مجموعه‌ای از پیشرفت‌های مختلف در چندین بخش اندروید را برای دستگاه شما به همراه خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات