مشخصات کلیدی و طراحی آنر 60 و آنر 60 پرو فاش شد

جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای جدید گوشی‌های هوشمند آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو درکنار مشخصات کلیدی این دو محصول فاش شد.
تبلیغات

گوشی هوشمند آنر ۶۰ و آنرا ۶۰ پرو اکنون در سایت JD.com و چند وب‌سایت خرده‌فروشی چینی فهرست شده است و مشتریان می‌توانند نسبت به رزرو این محصولات اقدام کنند. فهرست JD شامل رندرهای رسمی از هر دو گوشی یاد شده است. این تصاویر نشان می‌دهد گوشی‌های میان‌رده‌ی آنرا ۶۰، طراحی چشم‌گیری ارائه خواهند کرد. علاوه‌براین، یکی از لودهنده‌ی معروف خبرهای فناوری به‌نام دیجیتال‌چت استیشن مشخصات کلیدی این دو محصول را منتشر کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، هر دو گوشی آنرا ۶۰ و آنرا ۶۰ پرو به نمایشگرهای خمیده مجهز شده‌اند. درهرحال، صفحه‌نمایش مدل وانیلا فقط از لبه‌ی چپ و راست خمیدگی دارد، درحالی‌که مدل پرو این دستگاه در چهار طرف آن خمیده است. عدم وجود حسگر اثرانگشت پشتی یا جانبی، نشان می‌دهد این گوشی‌ها احتمالا به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز شده‌اند.

به‌نظر می‌رسد پوسته‌ی پشتی آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو به سیستم دوربین سه‌گانه مجهز شده است. دکمه‌های تنظیم بلندی صدا و کلید پاور نیز در لبه‌ی سمت راست این دو محصول تعبیه شده است.

طبق شایعات اخیر، پنل امولد گوشی‌های آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو از وضوح تصویر Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون 778G بهره می‌برند، اما مدل‌های جایگزین این دو دستگاه احتمالا به تراشه‌ی جدیدتر اسنپدراگون 778G پلاس مجهز شده‌اند.

انتظار می‌رود آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی روانه‌ی بازار شوند. همچنین گفته شده این دو دستگاه از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کنند.

درحال‌حاضر اطلاعاتی درمورد قیمت آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو در دسترس نیست. شایعات حاکی از آن است که خط تولید آنرا ۶۰ شامل یک مدل دیگر به‌نام آنر ۶۰ اس‌ای نیز است. انتظار می‌رود این مدل با فناوری شارژ سریع ۴۰ وات معرفی شود. گوشی‌های سری آنر ۶۰ در یکم دسامبر (۱۰ آذر ۱۴۰۰) در چین عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات