طراحی پنل پشتی سری آنر 60 قبل از عرضه فاش شد

سه‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
با انتشار پوستر تبلیغاتی Honor 60، طراحی جذاب پنل پشتی این دستگاه فاش شد.
تبلیغات

آنر سری گوشی‌های هوشمند Honor 60 را در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) در چین عرضه خواهد کرد. اما پیش از عرضه، سازنده چینی پوستری را برای نمایش طراحی پشتی این دستگاه منتشر کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، در پوستر مذکور، مدل و بازیگر چینی، گونگ جون را می‌توان دید که Honor 60 را دست گرفته است. بدنه آبی گرادیانت پنل پشتی دستگاه در این پوستر نمایش داده شده و در پس‌زمینه آسمانی پرستاره دیده می‌شود. در گوشه سمت چپ بالای Honor 60 محفظه‌ای به شکل بیضی قرار دارد که دو دوربین با اندازه بزرگ را در خود جای داده است. میان آن دو نیز چیزی شبیه یک دوربین کوچک دیده می‌شود. از این رو، به نظر می‌رسد که دستگاه مذکور احتمالا به دوربینی سه‌گانه مجهز است که در کنار آن یک فلش LED قرار دارد.

پوستر تبلیغاتی آنر ۶۰

آنر هنوز مشخصات سری Honor 60 را افشا نکرده است. گزارش‌های مربوط به این خط تولید نشان می‌دهد که دستگاه مذکور شامل سه مدل آنر ۶۰، آنر ۶۰ پرو و آنر ۶۰ SE می‌شود. به نظر می‌رسد که این مدل‌ها با OPPO Reno 7 ،Reno7 Pro و Reno7 SE رقابت خواهند کرد که قرار است در ۲۵ نوامبر (۴ آذر) در چین عرضه شوند.

آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو احتمالا با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی وارد بازار خواهند شد. از سوی دیگر، آنر ۶۰ SE می‌تواند به شارژ سریع ۴۰ واتی مجهز شود. امیدواریم گزارش‌های جدیدتر، قبل از معرفی رسمی Honor 60، اطلاعات بیشتری در مورد این خانواده فاش کنند.

همچنین گزارش‌ها به ما اطلاع داده‌اند آنر در حال کار روی گوشی هوشمند دیگری به نام Honor X30 است. گمان می‌رود این دستگاه دارای حفره درون صفحه‌نمایش، تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و دوربین سه‌گانه (۴۸ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل) باشد. همچنین شایعه شده است که این شرکت دو گوشی تاشو را در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات