موتو E30 موتورولا با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ گو رونمایی شد

شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
طبق گزارش منتشرشده، موتو E30 دارای ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است و از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد.
تبلیغات

موتو E20 و موتو E40 چندی پیش معرفی شدند و اکنون موتو E30 جدید‌ترین گوشی موتورولا محسوب می‌شود که بی‌سروصدا در سایت موتورولا اسلواکی و شرکت خرده‌فروشی آلدی (Aldi) در بلژیک مشاهده شده است. موتو E30 به‌جز چند محدودیت مهم، اساسا از سخت‌افزار موتو E40 بهره می‌برد.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، موتو E30 درست مانند موتو E20 از نظر نرم‌افزاری مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۱۱ گو خواهد بود که درواقع نسخه‌ای تضعیف شده از اندروید ۱۱ محسوب می‌شود. افزون‌براین دارای ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است؛ البته شباهت‌های این دو گوشی به‌ این موارد ختم نمی‌شود.

موتورولا Moto E30 از همان تراشه‌ی Unisoc T700 مانند موتو E40 استفاده می‌کند؛ هرچند که از مزایای رم ۴ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ برخوردار است. هرسه مدل دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر +HD هستند؛ اما صفحه‌‌نمایش‌های E30 و E40، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارند.

موتو E30 در پنل پشت به حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۰٫۸ میکرومتری و دیافراگم f/1.8 و امکان ضبط ویدئو‌های 1080p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و دو دوربین ماکرو و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز است. شاید عجیب به‌نظر برسد؛ اما هیچ گوشی نسخه‌ی گو (Go) دیگری وجود ندارد که بتواند با این گوشی جدید موتورولا مطابقت داشته باشد.

موتو E30 در پنل جلو، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل درون حفره را میزبانی می‌کند که حداقل زیبا‌تر از دوربین سلفی به‌صورت بریدگی قطره‌ای در موتو E20 (۵ مگاپیکسلی) است.

از دیگر ویژگی‌های موتو E30 می‌توان به باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با عمر باتری بیش از ۴۰ ساعت و شارژ سریع ۱۰ وات، حسگر اثر انشگت تعبیه‌شده در پشت، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و طراحی ضدآب (IP52) اشاره کرد. بدنه‌ی این گوشی از پلاستیک ساخته شده و ۱۹۸ گرم وزن دارد.

ظرفیت باتری موتو E30

تنها نقطه ضعف موتو E30 در مقایسه با موتو E40 بهره‌مندی ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است که حداقل برای موتو E40 می‌توان بااستفاده از درگاه کارت حافظه فضای آن را افزایش داد.

این گوشی موتورولا از Wi-Fi b/g (سرعت ۲٫۴ گیگاهرتز)، بلوتوث ۵.۰ و برای موقعیت‌یابی از GPS و GLONASS و Galileo پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند موتو E30 مانند موتو E40 فاقد NFC است.

هنوز هیچ قیمتی برای موتو E30 در سایت رسمی موتورولا در اسلواکی جود ندارد؛ اما خرده‌فروشی آلدی قیمت آن را ۱۰۰ یورو اعلام کرده است؛ هرچند به‌نظر می‌رسد در انبار موجود نباشد. نکته‌ی جالب توجه دیگر این است که موتو E20 با قابلیت کم‌تر در اروپا ۱۰۰ یورو فروخته می‌شود؛ بنابراین انتظار می‌رود قیمت موتو E30 به‌طور کلی یا بسته به منطقه متفاوت باشد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی موتو E30 موتورولا با مشخصات فوق چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات