موتو E20 موتورولا با برخورداری از اندروید 11 گو معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
موتو E20 موتورولا با برخورداری از تراشه‌ی Unisoc T606، صفحه‌نمایش ۶/۵ اینچی و حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی معرفی شد.
تبلیغات

موتورولا گوشی هوشمند جدیدی را برای بازار اروپا و سایر نقاط دنیا معرفی کرده که موتو E20 نام دارد و از برچسب قیمت ۱۰۰ یورویی برخوردار است. درواقع E20 را می‌توان یکی از تلفن‌های هوشمند اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌ی موتورولا دانست که مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قابل قبولی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

GSMArena در گزارش خود آورده که موتو E20 از صفحه‌نمایشی ۶/۵ اینچی با پنل LCD برخوردار است. محصول جدید موتورولا پنل LCD دارد و رزولوشن آن به +HD می‌رسد. در بالای صفحه‌نمایش بریدگی با طراحی آبشاری تعبیه شده تا دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را در خود جای دهد. در پنل پشتی، ماژول دوربین دوگانه قرار گرفته که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر با ویژگی تشخیص میزان عمق در تصویر می‌شود. 

شرکت موتورولا برای محصول جدید خود، تراشه‌ی Unisoc T606 را در نظر گرفته که ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز آن را همراهی می‌کنند؛ البته کاربر می‌تواند از طریق کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی نسبت به افزایش میزان حافظه‌ی ذخیره‌سازی اقدام کند. موتو E20 از نظر نرم‌افزاری مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۱۱ گو خواهد بود که درواقع نسخه‌ای تضعیف شده از اندروید ۱۱ محسوب می‌شود.

موتو E20 دارای باتری با ظرفیت ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از فناوری شارژ ۱۰ وات استفاده می‌کند. کاربر می‌تواند با استفاده از درگاه USB-C نسبت به انتقال اطلاعات یا شارژ مجدد باتری اقدام کند. از دیگر ویژگی‌های محصول جدید موتورولا می‌توان به بدنه‌ی مقاوم در برابر پاشش آب (گواهی IP52) اشاره کرد. انتظار می‌رود که موتو E20 ماه آینده در رنگ‌بندی‌های آبی و خاکستری به بازار اروپا عرضه شود.

طراحی ظاهری موتورولا موتو E20

در پایان، باید گفت که موتو E20 با توجه به قیمتی که دارد از مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قابل توجهی بهره می‌برد. با این حال، نظر شما کاربران زومیت در مورد محصول جدید شرکت موتورولا چیست؟ آیا از دیدگاه موتو E20 ارزش خرید دارد یا خیر. در صورتی که محصول دیگری را در رده‌ی قیمت ۱۰۰ یورویی ترجیح می‌دهید، نام آن و دلایل برتری نسبت به محصول جدید موتورولا را با اعضای دیگر زومیت به اشتراک قرار دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات