سونی: بهترین دوربین گوشی هوشمند از راه خواهد رسید

پنج‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی تیزری برای رویداد ۲۶ اکتبر (۴ آبان ۱۴۰۰) منتشر کرده است که به بهترین دوربین گوشی‌ هوشمند اشاره دارد.
تبلیغات

سونی روز گذشته تیزر تبلیغاتی جدیدی از محصول مورد انتظار سری اکسپریا منتشر کرد. این شرکت در این تیزر مدعی شده که بهترین دوربین گوشی‌ هوشمند را توسعه داده است. غول فناوری ژاپنی برای گوشی هوشمند بعدی خود تبلیغات زیادی انجام داده است؛ ولی هیچ جزئیاتی در مورد این محصول در دسترس نیست.

به گزارش گیزموچاینا، در بازار گوشی‌ هوشمند معمولا بسیاری از مشخصات محصولات پیش از رونمایی رسمی فاش می‌شود؛ اما سونی موفق شده است تا این لحظه از افشای جزئیات محصول بعدی خود جلوگیری کند. البته این شرایط باعث می‌شود هیجان بیشتری برای رویداد معرفی رسمی گوشی بعدی سونی اکسپریا داشته باشیم.

رویداد سونی در ۲۶ اکتبر (۴ آبان ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد. در حال حاضر فقط می‌دانیم در این مراسم شاهد معرفی یک دستگاه از خانواده‌ی اکسپریا خواهیم بود؛ محصولی که سونی تمرکز زیادی روی قابلیت‌های فیلم‌برداری حرفه‌ای آن داشته است.

رویداد سونی ۴ آبان

سونی از چند عکاس حرفه‌ای بهره گرفته است تا از مدل به‌صرفه‌تر اکسپریا وان مارک ۳ و حتی اکسپریا ۵ مارک ۲ در تیزر تبلیغاتی تمجید کند؛ بنابراین نمی‌توان گفت محصول بعدی خانواده‌ی اکسپریا الزاماً یک پرچم‌دار تمام‌عیار خواهد بود.

سونی گوشی بعدی سری اکسپریا را در دسترس یک فیلم‌ساز قرار داده است تا تجربه‌ی کار با این محصول را از زبان وی بیان کند. یکی از قابلیت‌های شناخته‌شده سری اکسپریا، بهره گرفتن از دکمه‌ی اختصاصی شاتر است؛ ابزاری که به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های محصولات سونی شناخته می‌شود.

رویداد سونی اکسپریا ۴ آبان

در هر حال، باید منتظر بمانیم تا ببینیم این شرکت ژاپنی در مراسم ۴ آبان، چه محصولی به دنیا معرفی خواهد کرد. این احتمال هم وجود دارد که طی روزهای آینده، شاهد انتشار تیزرهای دیگری از طرف سونی باشیم که برخی از ویژگی‌های دستگاه مورد انتظار این شرکت را فاش کند.

به نظر شما سونی چه محصولی در این رویداد معرفی خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات