آنر ۵۰ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در مالزی معرفی شد

سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند آنر ۵۰ با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از خدمات موبایلی گوگل در مالزی معرفی شد.
تبلیغات

بسیاری از طرفداران برند آنر، در انتظار معرفی نسخه جهانی آنر ۵۰ بودند. ابتدا تصور می‌شد که این محصول اولین‌بار اواخر ماه جاری در اروپا رونمایی شود؛ اما حالا در کمال تعجب، ابتدا در مالزی معرفی شده است.

از زمانی که آنر هواوی را خرید، آنر ۵۰ اولین گوشی این برند است که با خدمات موبایلی گوگل به بازار عرضه می‌شود. طرفداران آنر پس از این اتفاق، گوشی‌های خود را با گوشی‌های ساخت سایر شرکت‌ها تعویض کردند؛ اما حالا آنان می‌توانند بدون نگرانی از نبود خدمات گوگل، محصول جدید این برند را بخرند.

مشخصات فنی

به‌گزارش گیزموچاینا، آنر ۵۰ از نمایشگر ۶/۵۷ اینچی اولد خمیده بهره می‌برد که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن در پانچ‌هول مرکزی قرار داده شده است. این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و ۱/۰۷ میلیارد رنگ را نمایش می‌دهد.

دوربین آنر ۵۰

پردازنده این محصول اسنپدراگون 778G نام دارد که ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کند. در پنل پشتی آنر ۵۰، دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با F/1.9، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق دیده می‌شود.

آنر برای گوشی هوشمند جدیدش باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته است که از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات نیز پشتیبانی می‌کند. این فناوری باعث می‌شود فقط در مدت ۲۰ دقیقه، شارژ دستگاه از ۰ به ۷۰ درصد برسد. این دستگاه از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر نیز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات آنر ۵۰ می‌توان به پشتیبانی از NFC و بلوتوث ۵/۲ و وای‌فای ۶ اشاره کرد. این محصول به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را به‌همراه رابط کاربری Magic UI 4.2 اجرا می‌کند.

قیمت و زمان عرضه

آنر ۵۰ در چند مدل دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. مدل پایه این گوشی مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت حافظه رم با قیمت ۴۰۷ دلار و مدل دیگر آن مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه رم با قیمت ۴۳۱ دلار در‌دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. مدل پایه آنر ۵۰ در دو رنگ مشکی و رنگ موسوم به آنر Code و مدل قوی‌تر در سه‌ رنگ کریستال و سبز و مشکی عرضه می‌شود.

پیش‌خرید آنر ۵۰ از هم‌اکنون آغاز شده است. کسانی که مدل پایه این گوشی را ازطریق وب‌سایت‌های‌ آنر سفارش دهند، یک بند دستی هدیه دریافت خواهند کرد و مدت گارانتی دستگاه آن‌ها بیشتر خواهد بود. همچنین، خریداران مدل ۲۵۶ گیگابایتی آنر ۵۰ یک جفت هدفون بی‌سیم آنر ۲ لایت هدیه دریافت خواهند کرد و مدت گارانتی دستگاه آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره آنر ۵۰ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات