آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو احتمالا با شارژر ۶۶ و ۱۰۰ واتی عرضه خواهد شد

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو با شارژر ۶۶ و ۱۰۰ وات، نمایشگر ۱۲۰ هرتز و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸۷۰ عرضه خواهند شد.
تبلیغات

به‌دنبال فروش برند آنر، انتظار می‌رود زیرمجموعه‌ی اسبق هواوی به‌زودی پرچم‌دار بعدی خود را با نام آنر ۵۰ رونمایی و روانه‌ی بازار کند. آخرین اخبار حاکی از آن است که دو نسخه از گوشی مذکور با شماره مدل NTH-AN00 (نسخه‌ی استاندارد) و NRA-AN00 (نسخه‌ی پرو)، توانسته‌اند گواهی سازمان 3C چین را برای باتری و آداپتور شارژ دریافت کنند.

به‌گزارش GSMArena و با استناد به گواهی یادشده، آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو با آداپتورهای برق ۶۶ و ۱۰۰ وات همراه خواهند بود. اولین شارژر (HW-110600C00) همان شارژر گوشی سری آنر V40 بوده و شارژر دوم (HN-200500C00)، کاملاً جدید است که علاوه‌بر توان ۱۰۰ وات از توان‌های ۶۶ و ۴۴ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که Honor 50 شباهت زیادی به هواوی نوا ۸ پرو دارد. پرچم‌دار جدید آنر از طراحی دوربین موسوم به دوال رینگ بهره می‌برد؛ بدین‌مفهوم که دو حلقه‌ی بزرگ در داخل محفظه‌ای کپسولی‌شکل طراحی دوربین را تشکیل می‌دهند و درون هر حلقه دوربین‌های مختلف قرار می‌گیرد. برای مثال، نسخه‌ی استاندارد آنر ۵۰، یک دوربین اصلی در حلقه‌ی بالایی و دو دوربین دیگر در حلقه پایین دارد.

به‌طورکلی، انتظار می‌رود قلب تپنده نسخه‌ی استاندارد را اسنپدراگون ۸۷۰ تشکیل دهد؛ درحالی‌که در بطن نسخه‌ی پرو، اسنپدراگون ۸۸۸ وظیفه‌ی پردازشی را برعهده دارد. از مشخصات دیگر گوشی‌های آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو می‌توان به نمایشگر ۶٫۶ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، وضوح QHD+ و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

در پشت پرچم‌داران جدید آنر سه دوربین شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی تشکیل وجود دارد که دوربین سوم برای بهبود بزرگ‌نمایی اپتیکال از لنز پریسکوپ بهره می‌برد. انتظار می‌رود گوشی‌های مذکور میزبان دوربین‌های سلفی ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی با فاصله‌های کانونی متفاوت باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات