سری آنر 50 با دوربین‌های ۱۰۸ مگاپیکسل و پشتیبانی از سرویس گوگل معرفی شدند

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
سری گوشی‌های جدید آنر شامل آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو و آنر ۵۰ اس ای است که هر سه به نمایشگر ۱۲۰ هرتز مجهزند و به‌ترتیب ۴۲۲ و ۵۷۸ و ۳۷۵ دلار قیمت دارند.
تبلیغات

آنر سرانجام با رونمایی سری آنر ۵۰، فصل جدیدی در تاریخ خود رقم زد. آنر ۵۰ (Honor 50) و آنر ۵۰ پرو (Honor 50 Pro) و آنر ۵۰ اس ای (Honor 50 SE) اولین گوشی‌های این شرکت هستند که به‌صورت پیش‌فرض با پشتیبانی از سرویس‌ موبایل گوگل (GMS) عرضه خواهند شد. هر سه‌ مدل از صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات روانه بازار خواهند شد.

به‌نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو را می‌توان جزو اولین گوشی‌هایی دانست که از تراشه اسنپدراگون 778G کوالکام بهره می‌برند. درمقابل، آنر ۵۰ اس ای گوشی ارزان‌تری محسوب می‌شود که از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک برخوردار است.

نمای داخل و بیرون آنر ۵۰، آنر ۵۰ پرو و آنر ۵۰ اس ای

از سمت چپ: آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو و آنر ۵۰ اس ای

آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو

طبیعتا نسخه پرو آنر ۵۰ بهترین و کامل‌ترین مدل در سری خود به‌حساب می‌آید. آنر ۵۰ پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۷۲ اینچی ۱۰ بیتی AMOLED با لبه‌های منحنی و رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است. در پنل جلویی یک جفت دوربین سلفی متشکل از دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی در برش بیضی شکلی تعبیه شده است.

صفحه‌نمایش نسخه پرو میزان نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز و سرعت تازه‌سازی پویایی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد که همین موضوع به افزایش عمر باتری کمک خواهد کرد. افزون‌براین، این صفحه‌نمایش گواهینامه HDR دارد. نسخه معمولی آنر ۵۰ به صفحه‌نمایش ۶٫۵۷ اینچی با مشخصات مشابه پنل نسخه پرو مجهز و تنها تفاوتش در پنل جلو، وجود یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل است.

نمای دوربین عقب آنر ۵۰

در پنل پشتی، آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو مشخصات دوربین یکسانی دارند و همان‌طورکه می‌بینید، لنز‌های دوربین در دو دهانه مدوّر بزرگ قرار گرفته‌اند. در دایره بالایی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با حسگر  ۱٫۱.۵۲ اینچ تعبیه شده است. لنز‌های دیگر در دایره پایینی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دو ماژول ۲ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر ماکرو و تشخیص عمق را شامل می‌شود. آنر قصد دارد با حالت‌های ویژه Vlog که هم‌زمان از دوربین‌های جلو و عقب فیلم می‌گیرد، کاربران زیادی را جلب کند.

نسخه معمولی و نسخه پرو آنر ۵۰ اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که از تراشه جدید 778G کوالکام استفاده می‌کنند و پردازنده Kryo 670 به‌همراه پردازنده گرافیکی Adreno 642L عملکردی شبیه به اسنپدراگون 780G را به‌ارمغان می‌آورد. تراشه مذکور با هشت یا دوازده گیگابایت حافظه رم هماهنگ می‌شود.

فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو

بخش نرم‌افزار این دو گوشی با Magic UI 4.2 مبتنی‌بر اندروید ۱۱ پشتیبانی خواهد شد. انرژی لازم آنر ۵۰ پرو را باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین و از شارژ سیمی ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند؛ درحالی‌که باتری مدل معمولی ۴،۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ ۶۶ وات است.

پیش‌فروش آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو از ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۱۴۰۰) در چین و به‌ترتیب با قیمت ۲،۶۹۹ یوآن (۴۲۲ دلار) و ۳،۶۹۹ یوآن (۵۷۸ دلار) آغاز خواهد شد. آنر با افتخار تأیید کرد هر دو مدل در بیش از چهل منطقه بین‌المللی دردسترس خواهند بود؛ اما زمان دقیقی برای آن اعلام نکرده است.

آنر ۵۰ اس ای

آنر ۵۰ اس ای به صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی LCD تخت با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده که در وسط بالای صفحه‌نمایش آن، حفره دوربین سلفی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل قرار گرفته است. در پنل پشتی نیز، مانند مدل‌های گران‌قیمت‌ترش از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی درکنار دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد.

نمای پشت آنر ۵۰ اس ای

تغییر بزرگ نسخه SE درمقایسه‌با دو مدل دیگر در بخش تراشه رخ داده است؛ چراکه آنر ۵۰ اس ای به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک مجهز شده است که هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کند. گوشی مذکور انرژی‌اش را ازطریق باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ ۶۶ وات تأمین می‌کند و در بخش نرم‌افزار با Magic UI 4.2 مبتنی‌بر اندروید ۱۱ است. پیش‌فروش این گوشی از ۲ جولای (۱۱ تیر ۱۴۰۰) با قیمت ۲،۳۹۹ یوآن (۳۷۵ دلار) در چین عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات