پوستر تبلیغاتی Enjoy 20e از بعضی مشخصات این گوشی هواوی پرده برداشت

سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
با انتشار پوستر تبلیغاتی Enjoy 20e هواوی، بعضی از مشخصات این گوشی هوشمند فاش شد.
تبلیغات

هواوی که روزی یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان بود، پس از تحریم توسط آمریکا با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ اما این مسائل بدان معنا نیست که این شرکت محصولات جدیدی به خانواده بزرگ خود اضافه نمی‌کند. به‌تازگی پوستری در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعات جدیدی از Enjoy 20e هواوی در اختیار ما قرار می‌دهد.

پوستر تبلیغاتی enjoy 20e

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، هواوی Enjoy 20e را طراحی و تولید کرده است تا بتواند جایگزین نسل پیشین آن، یعنی Enjoy 10e شود. طبق پوستر منتشرشده، Enjoy 20e با صفحه‌نمایش ۶٫۳ اینچی HD LCD و ناچ U-شکل وارد بازار خواهد شد.

در این پوستر به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه اشاره شده است. در عکس تبلیغاتی مذکور،‌ اسکنر اثر انگشت در پشت و دوربین دوگانه با فلاش LED به چشم می‌خورد. Enjoy 20e در دو رنگ بنفش و سبز به فروش خواهد رسید.

هواوی Enjoy 20e احتمالاً از تراشه مدیاتک استفاده خواهد کرد. روی پوستر آن نوشته شده است «با ما همراه باشید» و طبق گزارش‌های منتشرشده، Enjoy 20e در تعطیلات ۱۱ سپتامبر چین (روز مجردها) عرضه می‌شود. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت و مشخصات دیگر این دستگاه فاش نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات