مشخصات و قیمت مدل 4G هواوی نوا 9 پیش از معرفی رسمی در اروپا، فاش شد

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات فنی و قیمت گوشی هوشمند هواوی نوا ۹ مدل 4G، پیش از رونمایی رسمی در اروپا، فاش شد. این محصول از نمایشگر ۶٫۵۷ اینچی اولد خمیده و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.
تبلیغات

هواوی در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر ۱۴۰۰) قصد دارد در مراسمی از گوشی جدید سری نوا برای بازار اروپا رونمایی کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت چینی احتمالا مدل 4G گوشی نوا ۹ را معرفی خواهد کرد. این گوشی ماه گذشته در بازار چین معرفی شد و پیش از رونمایی رسمی از محصول یادشده در اروپا، مشخصات و قیمت آن در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش گیزموچاینا، مدل 4G هواوی نوا ۹ از یک نمایشگر ۶٫۵۷ اینچی اولد با لبه‌های خمیده بهره می‌برد. وضوح تصویر این صفحه‌نمایش +Full HD و تراکم آن ۳۹۲ پیکسل بر اینچ است. دوربین سلفی این گوشی در بریدگی بیضی‌شکل در گوشه‌ی بالای نمایشگر قرار داده شده است.

تراشه‌ی مرکزی این محصول اسنپدراگون 778G است. این دستگاه از هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. البته گوشی یادشده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی نمی‌کند. باتری در نظر گرفته‌شده برای این محصول ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند.

هواوی نوا ۹

مدل 4G نوا ۹ از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد. دوربین اصلی این دستگاه ۵۰ مگاپیکسل است که در کنار آن یک لنز فوق‌ عریض هشت مگاپیکسلی و یک لنز دو مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی هواوی به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، 4G، وای‌فای، بلوتوث ۵ و یک درگاه یواس‌بی سی اشاره کرد. این دستگاه فاقد درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است و از شبکه‌های 5G پشتیبانی نمی‌کند.

هواوی نوا ۹

هواوی نوا ۹ مدل 4G با رم ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت در اروپا با قیمت ۴۹۹ یورو به‌ فروش خواهد رسید. البته گفته شده است قیمت این محصول در برخی از نواحی اروپا تا ۵۴۹ یورو افزایش خواهد داشت.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات