قیمت احتمالی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو فاش شد؛ ۵۹۹ و ۸۹۸ دلار

دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به رونمایی رسمی از سری پیکسل ۶ گوگل اطلاعات بسیاری از آن در دسترس قرار گرفته است. گفته می‌شود پیکسل ۶ با قیمت ۵۹۹ دلار و پیکسل ۶ پرو با قیمت ۸۹۸ دلار به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

گزارشی از قیمت احتمالی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو منتشر شده است و بدین ترتیب انتظار می‌رود این دو محصول به‌ ترتیب، با قیمت ۵۹۹ دلار و ۸۹۸ دلار در دسترس خریداران قرار بگیرند.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، قیمت پرچم‌داران بعدی گوگل نسبت به پرچم‌داران شرکت‌های رقیب از جمله گلکسی اس ۲۱ سامسونگ بسیار مناسب‌تر تعیین شده است. برای مقایسه گلکسی اس ۲۱ اولترا با قیمت ۱۰۰۰ دلار و گلکسی اس ۲۱ با قیمت ۷۰۰ دلار به بازار عرضه شده‌اند.

این مورد باعث می‌شود خرید یک گوشی از سری پیکسل ۶ نسبت به پرچم‌داران حال حاضر بازار، صرفه‌ی اقتصادی بیشتری داشته باشد. این در حالی است که قیمت پیکسل ۵ که یک محصول میان‌رده محسوب می‌شود، ۶۹۹ دلار است.

پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو

پیش از این در برخی از شایعات قیمت پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو در اروپا به‌ ترتیب ۶۴۹ یورو و ۸۹۹ یورو اعلام شده بود که با قیمت تازه فاش‌شده‌ی این دو پرچم‌دار هم‌خوانی دارد. به‌زودی در رویداد اختصاصی گوگل برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های هوشمندش، اطلاعات کامل و دقیق در مورد این محصولات در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری پیکسل ۶ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات