تمام اطلاعات منتشرشده از مشخصات احتمالی پیکسل ۶ پرو گوگل

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
تاکنون اطلاعات غیر رسمی مختلفی درباره گوشی هوشمند بعدی گوگل یعنی پیکسل ۶ پرو منتشر شده است که در این مقاله آن‌ها را جمع‌آوری کرده‌ایم.
تبلیغات

اخیرا اطلاعات متعددی از جزئیات گوگل پیکسل ۶ پرو منتشر شده و شایعات زیادی درباره این گوشی‌ هوشمند در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است. مدت زیادی است طرفداران گوگل منتظر معرفی این دستگاه هستند. این خانواده دارای دو عضو خواهد بود که پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو نام دارند. غول جستجوی اینترنتی در اواخر پاییز از سری بعدی پیکسل رونمایی خواهد کرد.

به گزارش گیزچاینا، این شرکت قرار است اولین گوشی پرچم‌دار اولترا پرمیوم خود را با نام Pixel 6 Pro در رویدادی قریب‌الوقوع رونمایی کند. گوگل اطلاعاتی حیاتی درباره سری آینده گوشی‌های هوشمند خود فاش کرده؛ اما هنوز بسیاری از جزئیات این دستگاه مشخص نشده است. در این مقاله بخشی از اطلاعاتی که تاکنون درباره مشخصات پیکسل ۶ پرو به دست ما رسیده، جمع‌آوری شده است. این اطلاعات حاوی شایعاتی است که تاکنون درباره این دستگاه در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده‌.

پیکسل ۶ پرو گوگل

مشخصات احتمالی گوگل پیکسل ۶ پرو

یک منبع ناشناس ادعا کرده است که نسخه پرو از ویژگی Active Edge پشتیبانی نخواهد کرد. اگر درباره این قابلیت اطلاعی ندارید باید بگوییم برای احضار دستیار صوتی گوگل مفید است. در عوض، کاربران قادر خواهند بود با دو بار ضربه زدن به پشت دستگاه، دستیار گوگل را فعال کنند. علاوه بر این، حذف Active Edge نشان می‌دهد که نسخه پرو احتمالا از شارژ معکوس با Battery Share پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی هوشمند دارای ویژگی‌های برجسته‌‌ای خواهد بود که آن را به یکی از بهترین اعضای خانواده پیکسل تبدیل می‌کند.

به‌عنوان مثال، پیکسل ۶ پرو دارای صفحه‌نمایشی خواهد بود که وضوح بسیار خوبی ارائه می‌دهد و نرخ نوسازی بالایی دارد. گذشته از آن، احتمالاً این دستگاه به یک لنز بزرگنمایی پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور GN1 از سامسونگ مجهز خواهد بود. نسخه پرو طراحی زیبایی خواهد داشت و جدیدترین سیستم‌عامل گوگل (اندروید ۱۲) روی آن اجرا خواهد شد.

پیکسل ۶ پرو

یکی از ویژگی‌های جالب پیکسل ۶ پرو قفل دیجیتال خودرو خواهد بود که از پیش روی دستگاه نصب می‌شود و می‌تواند قفل ماشین کاربر را از طریق UWB یا NFC باز کند. گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۶ مودم 5G سامسونگ در اختیار خواهند داشت و نباید استفاده از تراشه اگزینوس ۵۱۲۳ در این گوشی هوشمند را فراموش کرد.

سایر اطلاعات منتشرشده

علاوه بر تأیید پیکربندی SoC، خبری منتشر شده‌ است که بر اساس آن، پیکسل ۶ پرو دارای پیکربندی ۲ در ۲ در ۴ خواهد بود که شامل ۴ هسته ۱٫۸ گیگاهرتزی، ۲ هسته ۲٫۲۵ گیگاهرتزی و ۲ هسته ۲٫۸۰ گیگاهرتزی می‌شود. علاوه بر این، این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و پردازنده گرافیکی Mali-G78 عرضه خواهد شد. دوربین سه‌گانه این تلفن هوشمند دارای سنسور تصویر ۵۰ مگاپیکسلی GN1 به‌عنوان دوربین اصلی خواهد بود.

سنسور تصویر ۱۲ مگاپیکسل سونی IMX386 در پیکسل ۶ پرو به‌عنوان دوربین ثانویه عمل خواهد کرد و از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی با زوم اپتیکال ۴ برابری به‌عنوان لنز تله‌فوتو استفاده خواهد شد. این گوشی خواهد توانست از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX663 سونی در داخل صفحه‌نمایش استفاده کند پیکسل ۶ پرو باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت، از وای‌فای 6e پشتیبانی خواهد کرد و اسکنر اثر انگشت آن احتمالا زیر صفحه‌نمایش خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات