تصاویر فاش‌شده از سامسونگ گلکسی S22 و S22+ صفحه‌نمایش تقریبا بدون حاشیه آن‌ها را نشان می‌دهد

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر فاش‌شده از محافظ شیشه‌ای صفحه‌نمایش خانواده گلکسی اس ۲۲ سامسونگ از نمایشگر عریض و تقریبا بدون حاشیه آن‌ خبر می‌دهد.
تبلیغات

اگرچه عرضه خانواده گلکسی S22 سامسونگ به‌دلیل عرضه سریع‌تر گلکسی اس ۲۱ FE در ماه فوریه به‌تأخیر افتاده است، رندرهای غیررسمی و اطلاعات فاش‌شده از آن همچنان ادامه دارد. به‌گزارش gsmarena، منبع معتبر Ice universe در توییتر تصاویر تازه‌ای از طراحی جلویی گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس منتشر کرده است که اطلاعات جدیدی درباره صفحه‌نمایش خانواده جدید گوشی های سامسونگ ارائه می‌دهد.

این تصاویر ماژول‌های شیشه‌ای صفحه‌نمایش نیستند؛ بلکه محافظ‌های شیشه‌ای هستند که برای گوشی‌های خانواده گلکسی S22 طراحی شده‌اند. این روشی نسبتا معمول برای دستیابی به اطلاعات پیش از موعد دستگاه‌ها قبل از رونمایی رسمی از آن‌ها است؛ چرا‌که سازندگان قاب و سایر لوازم جانبی زودتر از دیگران به ابعاد کلی و طرح گوشی‌های هوشمند دسترسی پیدا می‌کنند.

محافظ نمایشگر گوشی s22 گلکسی

از این تصاویر این‌طور مشخص است که نسل S22 درمقایسه‌با S21 کنونی، عرض بیشتر و ارتفاع کمتری خواهد داشت و گوشه‌هایش کمی گِردتر به‌نظر می‌رسد. حاشیه‌های دور نمایشگر نیز بسیار کاهش یافته و از هر طرف متقارن است. با‌این‌حال، باید توجه کرد که محافظ‌های نمایشگر ممکن است گاهی از نظر اندازه حاشیه‌ها کمی فریب‌دهنده باشند.

نمونه‌ی شاسی (یا به اصطلاح dummy unit) اس ۲۲ اولترا

نمونه شاسی (یا به اصطلاح dummy unit) اس ۲۲ اولترا

طبق شایعاتی که قبلا از اس 22 فاش شده، هر سه مدل احتمالا از یک دوربین سلفی معمولی در بالای نمایشگر برخوردارند. همچنین، S22 استاندارد از صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی و S22+ از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی استفاده می‌کند؛ اما هنوز اطلاعاتی درباره ابعاد S22 اولترا در دست نیست. گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس به‌احتمال زیاد به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در تمام جهات و پیکسل‌های بزرگ ۱ میکرومتری مجهز خواهند بود.

رندر S22 اولترا

تصویر رندر اس ۲۲ اولترا

از لحاظ سخت‌افزاری، انتظار می‌رود مدل‌هایی که قرار است در بازارهای جهانی عرضه شوند، به پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ مجهز باشند که طبق شایعات، از کارت گرافیک ساخت AMD بهره می‌برند. این در حالی است که نسخه‌های چینی و آمریکایی به تراشه پرچم‌دار کوالکام مجهز خواهند بود.

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده از گواهینامه CCC، تمام سه مدل گوشی از همان شارژر ۲۵ واتی استفاده می‌کنند. طبق شایعات، ظرفیت باتری اس ۲۲ پلاس ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت خواهد بود و مدل اولترا با وجود گنجاندن قلم S Pen در بدنه خود، احتمالا از همان باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی نسل پیشین خود استفاده خواهد کرد.

طبق گزارش gizmochina، سامسونگ قصد دارد حدود ۲۰ میلیون دستگاه از کل سری S22 تولید کند که در‌مقایسه‌با ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه معمول این شرکت، هدف‌گذاری بسیار محافظه‌کارانه‌ای است. باوجوداین‌، این هدف‌گذاری ۲۰ میلیونی ممکن است با شروع تولید انبوه یا پس از رونمایی تغییر کند.

کاهش هدف‌گذاری فروش ممکن است به‌دلیل کمبود تراشه باشد که به‌نظر می‌رسد با نزدیک‌شدن به پایان سال ۲۰۲۱ بدتر شود و عامل دیگر نیز احتمالا کاهش آمار فروش سری گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ در چند سال گذشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات