مشخصات دوربین سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شد

چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با فاش شدن جزئیات جدیدی از دوربین گلکسی سری S22، به نظر می‌رسد بالاترین رزولوشن دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل و متعلق به S22 اولترا باشد؛ پس منتظر سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی نباشید.
تبلیغات

به گزارش androidauthority و طبق داده‌های پایگاه خبری کره‌ای The Elec، سامسونگ در سال آینده نیز سه مدل پرچم‌دار از سری گلکسی S22 را با اسم رمز رنگین‌کمان (Rainbow) روانه بازار خواهد کرد.

با توجه به نام‌گذاری‌های قبلی سامسونگ، می‌توان انتظار داشت که این سه پرچم‌دار نیز مانند سری قبلی گلکسی S22 ،S22 پلاس و S22 اولترا نامیده شوند. با استناد به منابع، سنسور اصلی دوربین گلکسی S22 اولترا مانند سنسور اصلی دوربین گلکسی S21 اولترا ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود و حداقل در بخش دوربین سری S22، تغییرات زیادی را مشاهده نخواهیم کرد.

گلکسی S22 اولترا به غیر از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سه دوربین دیگر نیز خواهد داشت که یکی از آن‌ها ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض است. هر دو دوربین اصلی و فوق عریض از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برند؛ اما فاقد حسگر سه‌بعدی ToF هستند. دوربین سلفی S22 اولترا نیز همان سنسور ۴۰ مگاپیکسلی نسل قبلی سری گلکسی خواهد بود.

با توجه به شباهت دوربین‌های S21 و S21 پلاس، انتظار می‌رود مشخصات دوربین‌های S22 و S22 پلاس نیز یکسان باشد. بر اساس گزارش The Elec، هر دو این گوشی‌ها روی پنل پشتی خود سه دوربین شامل دوربین اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری دارند و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی هم به‌عنوان دوربین سلفی روی نمایشگر آن‌ها وجود خواهد داشت.

طبق شایعه‌ها و خبرهای قبلی، سامسونگ در دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی‌ها از سنسور جدید و قدرتمند ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN2 خود استفاده خواهد کرد. همچنین، گزارش شده است که S22 اولترا از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد.

تولید انبوه گلکسی‌های جدید از نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد و زمان عرضه آن‌ها نیز ژانویه ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰) خواهد بود. 

شما درباره مشخصات فاش شده دوربین سری گلکسی S22 چه دیدگاهی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات