ویدئو‌ی تبلیغاتی گلکسی آنپکد 2، رنگ‌بندی گوشی‌های تاشو‌ ۲۰۲۱ سامسونگ را نشان می‌دهد

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی ویدئوی تبلیغاتی از گلکسی آنپکد ۲ منتشر شده است که به نظر می‌ر‌سد گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ در رنگ‌های جدیدی عرضه خواهند شد.
تبلیغات

سامسونگ در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر ۱۴۰۰) میزبان رویداد گلکسی آنپکد ۲ خواهد بود. این شرکت به‌طور دقیق مشخص نکرده است که در رویداد مذکور چه خواهیم دید؛ اما به‌تازگی تیزری در رابطه با گلکسی آنپکد ۲ منتشر کرده است. این تیزر نشان می‌دهد که سامسونگ روی گوشی‌های تاشو و شخصی‌سازی آن‌ها با ارائه‌ی طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها تمرکز خواهد کرد.

به‌ نقل از سمموبایل، این ویدئو کاملا انتزاعی است و سه موجود را در کارخانه‌ی رنگ‌آمیزی، یعنی گلکسی استودیو نشان می‌دهد. آن‌ها یک پالت رنگی در صفحه‌نمایشی بزرگ در اختیار دارند و با دکمه‌ها و دستگیره‌های مختلف رنگ‌های جدید را ترکیب می‌کنند. در آخر ویدئو‌، سامسونگ با عنوان «آماده باشید تا چیزی را به‌وضوح آشکار کنید» برای رویداد ۲۰ آکتبر (۲۸ مهر ۱۴۰۰) آماده می‌شود.

در ویدئوی تبلیغاتی هیچ اشاره‌ی مستقیمی به گلکسی زد فولد ۳ یا گلکسی زد فلیپ ۳ نشده است؛ اما عنوان می‌تواند سرنخی باشد که رویداد ۲۰ اکتبر حبه گوشی‌های تاشوی جدید اختصاص دارد. به‌ نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی استودیو را راه‌اندازی می‌کند و به خریداران اجازه می‌دهد گوشی‌های تاشو را سفارشی‌سازی کنند.

گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ در رنگ‌های محدودی عرضه شدند و مشتریان در بازار‌های منتخب می‌توانند هنگام سفارش آنلاین گوشی از طریق وب‌سایت سامسونگ، ترکیب رنگ منحصربه‌فردی انتخاب کنند. شاید سامسونگ این مفهوم را بیشتر توسعه بدهد؛ اما زمان نشان خواهد داد. خوشبختانه، چیزی به رویداد گلکسی آنپکد ۲ باقی نمانده است و نیازی نیست بیشتر منتظر بمانیم تا بفهمیم گلکسی آنپکد ۲ دقیقا حول محور چه موضوعی است.

سامسونگ در ۲۴ ساعت گذشته چند ویدئوی تبلیغاتی دیگر منتشر کرده است. اولین ویدئو به سفارشی‌‌ کردن فرم‌ نمایش با استفاده از گلکسی تمز (Galaxy Themes) اشاره دارد و در پایان ویدئو گلکسی زد فلیپ ۳ نمایان می‌شود. ویدئوی دوم، چندوظیفگی گلکسی زد فولد ۳ با تقسیم صفحه‌نمایش را نشان می‌دهد. به‌ نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد بیشترین تلاش خود را برای گوشی‌های تاشو و سفارشی‌سازی آن‌ها انجام بدهد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی ویدئوی تبلیغاتی منتشرشده چیست و از رویداد گلکسی آنپکد ۲ چه انتظاراتی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات