تماشا کنید: سامسونگ مقاومت گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را آزمایش می‌کند

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ برای اطمینان از خراب‌ نشدن گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ در درازمدت، آزمایش جدید‌ی برای بررسی مقاومت این گوشی‌های تاشو انجام داده است.
تبلیغات

گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ جزو اولین گوشی‌های هوشمند تاشوی ضد آب در جهان محسوب می‌شوند. هردو گوشی نسبت به نسل پیشین خود دارای لولای قوی‌تر و بادوام‌تر و قاب آلومینیومی زرهی فوق‌العاده مستحکم هستند. سامسونگ در تلاش است تا افرادی که درباره‌ی مقاومت این گوشی‌های تاشوی جدید دچار شک ‌و تردید هستند و قصد خرید آن را دارند، برطرف کند.

به گزارش سم‌موبایل، سامسونگ به‌تازگی ویدئویی منتشر کرده است که با آزمایش‌های مختلف، مقاومت طولانی‌مدت گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را بررسی می‌کند. سامسونگ می‌گوید باید روش‌های جدیدی برای آزمایش گوشی‌های تاشو گسترش بدهد؛ زیرا در حال‌ حاضر هیچ طرح کلی در صنعت موجود نیست.

در ویدئوی منتشرشده، گوشی‌‌ها مراحل مختلف آزمایش مقاومت از جمله محفظه محیطی، مقاومت در برابر آب، قابلیت استفاده از S Pen و آزمایش تا‌ شدن را پشت سر می‌گذارند.

در ابتدای ویدئو، در آزمایش محفظه محیطی بررسی می‌شود که آیا این گوشی‌ها می‌توانند کارهای اساسی مانند پخش فیلم و مرور وب را در آب‌وهوای مختلف (سرد، خشک، گرم و مرطوب) انجام بدهند یا خیر. در ادامه، آزمایش مقاومت در برابر آب بررسی می‌کند که آیا گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ می‌توانند با تا شدن در آب غوطه‌ور شوند یا خیر.

آزمایش S Pen که یک دست رباتیک را نشان می‌دهد، دوام دیجیتایزر یا همان تاچ گوشی را که در زیر صفحه‌نمایش تاشو قرار گرفته است، تضمین می‌کند. افزون‌ بر این، بررسی می‌کند که آیا S Pen در لبه‌های صفحه‌نمایش تاشو گلکسی زد فولد ۳ کار می‌کند یا خیر. در آخر، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ برای اطمینان از اینکه تا ۲۰۰ هزار برابر تا شدن (۱۰۰ بار در روز تا ۵ سال) عمر می‌کنند، آزمایش اختصاصی را پشت سر می‌گذارند.

در ادامه می‌توانید ویدئوی کامل این آزمایش را مشاهده کنید:

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این آزمایش چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات