نسخه‌ی پایدار One UI 4.0 بر پایه‌ اندروید 12، احتمالا تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس یک گزارش، سامسونگ احتمالا نسخه‌ی پایدار جدیدترین رابط کاربری خود موسوم به One UI 4.0 را تا پایان سال میلادی جاری منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان انتشار رسمی اندروید ۱۲، کاربران سامسونگ نیز در انتظار انتشار رابط کاربری جدید این شرکت یعنی One UI 4 روی گوشی‌های خود هستند. اخیرا گزارشی منتشر شده است که برنامه‌ی زمانی احتمالی غول فناوری کره‌ای را برای انتشار One UI 4 نشان می‌دهد.

به گزارش اندروید سنترال، پست منتشرشده در انجمن تایزن‌ هِلپ، زمان انتشار جدیدترین نسخه‌ی پایدار One UI را مشخص کرده است. یکی از مدیران این انجمن در پاسخ به سؤال کاربران در رابطه با زمان انتشار به‌روزرسانی یادشده، اعلام کرده است که این نسخه در مرحله‌ی توسعه قرار دارد و هنوز زمان دقیقی برای ارائه‌ی آن در دسترس نیست؛ اما گفته شده است که One UI 4 احتمالا تا پایان سال میلادی جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

سامسونگ در حال حاضر مشغول توسعه‌ی One UI 4 بر پایه‌ی اندروید ۱۲ برای گلکسی اس ۲۱ است و این وضعیت در حال تغییر است؛ بنابراین نمی‌توان زمان دقیق انتشار این به‌روزرسانی را اعلام کرد. این شرکت به‌طور فعال با اپراتورها همکاری دارد و در انجمن تایزن هلپ اعلام شده است نسخه‌ی جدید One UI احتمالا حداکثر تا ماه دسامبر منتشر خواهد شد.

البته تا زمانی که سامسونگ این خبر را رسما تأیید نکند نمی‌توان در مورد زمان دقیق انتشار One UI 4 صحبت کرد؛ ولی با توجه به شواهد موجود، انتشار آن در ماه دسامبر دور از انتظار نیست. One UI 3.0 در دسامبر ۲۰۲۰ برای مدل‌های بین‌المللی پرچم‌داران سامسونگ منتشر شد و انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید این رابط کاربری در ماه‌ آینده برای مدل‌های رده‌بالای گلکسی در ایالات متحده عرضه شود.

در این گزارش اشاره شده که سامسونگ با اپراتورهای کره‌ی جنوبی در حال همکاری است و بنابراین می‌توان انتظار داشت که به‌روزرسانی One UI برای سری گلکسی اس ۲۱ در این کشور، زودتر از سایر نواحی جهان منتشر شود.

برنامه‌ی آزمایشی نسخه‌ی بتا One UI 4 در حال حاضر برای دارندگان گلکسی اس ۲۱ در دسترس است. در نسخه‌ی دوم بتا، رنگ‌های جدیدی به این رابط کاربری اضافه خواهد شد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ در بخش مراسم آنپکد ۲ که طی روزهای آتی برگزار خواهد شد، جزئیات بیشتری در مورد نسخه‌ی جدید One UI ارائه بدهد.

اگر یکی از دارندگان سری گلکسی اس ۲۱ هستید، می‌توانید در صورت تمایل و با استفاده از اپلیکیشن سامسونگ ممبرز، به ثبت‌ نام در برنامه‌ی آزمایشی این شرکت اقدام کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات