گوشی تاشو W22 5G سامسونگ با اسنپدارگون ۸۸۸ در چین معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
W22 5G نسخه‌ی خاص گلکسی زد فولد ۳ است که تنها در چین و با قیمت ۱۶۹۹۹ یوآن (حدود ۲۶۴۴ دلار) فروخته می‌شود.
تبلیغات

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، سامسونگ از گوشی هوشمند تاشو W22 5G در چین رونمایی کرد. این دستگاه تنها در چین عرضه خواهد شد و یک گوشی پرچم‌دار فوق‌العاده است که به‌صورت مشترک توسط سامسونگ و اپراتور دولتی چاینا تلکام روانه‌ی بازار می‌شود.

به گزارش گیزموچاینا، W22 5G سامسونگ مانند مدل قبلی (W21 5G)، دارای طراحی تاشو است و از S Pen‌ پشتیبانی می‌کند. این گوشی تاشو به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام مجهز است و از دیگر ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به شبکه‌ی ارتباطی 5G، دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش، پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در دو صفحه‌ی داخلی و خارجی اشاره کرد.

با وجود قابلیت‌های بهبود‌یافته، W22 5G با قیمت ۱۶۹۹۹ یوآن (حدود ۲۶۴۴ دلار) فروخته می‌شود که ۳۰۰۰ یوآن ارزان‌تر از نسخه‌ی قبلی است؛ اما این نکته را نباید فراموش کرد که W21 5G از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بهره می‌برد و البته سامسونگ در مدل جدید، از اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده نکرده است. این پردازنده با ۱۶ گیگابایت رم همراه است و تنها یک نسخه مجهز به حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد.

نمای پنل پشت و صفحه‌نمایش داخل W22 5G سامسونگ

W22 5G از طراحی ساده و بهینه‌ای برای صفحه‌نمایش داخلی و خارجی استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش‌ها توسط گوریلا گلس ویکتوس کورنینگ محافظت می‌شوند که قوی‌ترین شیشه در سری W سامسونگ است. این گوشی تاشو در رنگ مشکی براق با لولای طلایی عرضه می‌شود.

استفاده از شیشه محافظ گوریلا گلکس ویکتوس در W22 5G سامسونگ

اندازه‌ی صفحه‌نمایش خارجی این گوشی، ۶٫۲ اینچ با وضوح ۲۲۶۰ در ۸۳۲ پیکسل و تراکم پیکسلی 387PPI و اندازه‌ی صفحه‌نمایش داخلی آن، ۷٫۶ اینچ با وضوح ۲۲۰۸ در ۱۷۶۸ پیکسل و تراکم پیکسلی 374PPI است. همان‌طور که در بالا گفته شد، هر دو صفحه‌نمایش داخلی و خارجی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. پنل OLED Eco2 در هر دو صفحه‌نمایش استفاده می‌شود که به کاهش مصرف برق کمک می‌کند.

قیمت W22 5G سامسونگ

W22 5G به‌عنوان اولین گوشی سری W با فناوری دوربین زیر صفحه‌نمایش، از حسگر ۴ مگاپیکسل بهره می‌برد. این گوشی در پنل پشت از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل با زاویه دید عریض، لنز تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسل و حسگر اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل تشکیل شده است.

لولای طلایی W22 5G سامسونگ

پنل پشت گوشی دارای لوگویی به معنای «قلب به جهان» است که از زوایای مختلف، جلوه‌های بصری متفاوتی نشان می‌دهد.

انرژی گوشی تاشو W22 5G را باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات، شارژ بی‌سیم ۱۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۴٫۵ وات تأمین می‌کند. این گوشی با گواهی IPX8، مقاوم در برابر آب است که اولین مدل در سری W محسوب می‌شود. پشتیبانی W22 5G از S Pen نیز می‌تواند برای سرگرمی یا انجام کار مفید باشد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی W22 5G چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات