بلک شارک ۴ اس و ۴ اس پرو با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی، اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات معرفی شدند

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
بلک شارک ۴ اس و ۴ اس پرو با نمایشگر ۶/۶۷ اینچی ۱۴۴ هرتزی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات و طراحی جدید رسما رونمایی شد.
تبلیغات

امروز، دو گوشی هوشمند بلک شارک ۴ اس و بلک شارک ۴ اس پرو معرفی شدند. تغییرات ظاهری زیادی در این گوشی‌های گیمینگ اعمال شده و بدنه پشتی بلک شارک ۴ اس حتی در نسخه ویژه گاندام دردسترس خریداران قرار گرفته است. ناگفته نماند مدل ۴ اس پرو نیز از نظر پردازشی بهبود یافته است و از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برد.

به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، هر دو گوشی جدید بلک شارک به صفحه‌نمایش ۶/۶۷ اینچی امولد E4 با وضوح تضویر Full HD پلاس مجهز شده‌اند. نمایشگر این دو گوشی از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ ورودی ۷۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و بدین‌ترتیب سرعت پاسخ‌گویی به دستورهای لمسی ۸/۳ میلی‌ثانیه است که این ویژگی هنگام اجرای بازی‌های موبایلی بسیار کاربردی خواهد بود.

بلک شارک ۴ اس و ۴ اس پرو از حافظه ذخیره‌سازی SSD UFS 3.1 بهره می‌برند. این ویژگی باعث می‌شود سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات روی حافظه دستگاه از سایر گوشی‌های هوشمند بازار سریع‌تر باشد. ظرفیت باتری این دو گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات نیز پشتیبانی می‌کنند. گفتنی است شارژر ۱۲۰ واتی این دو محصول در جعبه آن‌ها قرار داده شده است.

بلک‌ شارک ۴ اس پرو از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک لنز دو مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین اصلی بلک شارک ۴ اس پرو نیز شبیه به مدل ۴ اس است و فقط برای آن دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. نکته مهم دیگر اینکه دوربین سلفی هر دو گوشی ۲۰ مگاپیکسلی است.

بلک شارک 4s

طرفداران فرانچایز گاندام مسلما از نسخه سفارشی ۴ اس لذت خواهند برد. بدنه پشتی این مدل از طراحی جذابی بهره می‌برد و کلید‌های مخصوص بازی روی آن با رنگ آبی و قرمز مشخص شده‌اند. علاوه‌بر‌این، جعبه مدل گاندام رنگ‌بندی متفاوتی با نسخه استاندارد دارد. این مدل خاص از تم منحصر‌به‌فردی بهره می‌برد که باعث شده درمقایسه‌با مدل معمولی دستگاه متفاوت‌تر به‌نظر برسد. گفتنی است بلک شارک ۴ اس پرو به یک فلش ال‌ای‌دی سبزرنگ نئونی مجهز شده که می‌توان از آن به‌عنوان نور اعلان‌ها نیز بهره برد.

گوشی‌های جدید بلک‌ شارک از سیستم پیشرفته خنک‌کننده مایع برخوردارند تا عملکرد دستگاه را همیشه پایدار نگه دارد. این دو دستگاه به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را با رابط کاربری انحصاری JoyUI 12.9 (نسخه اختصاصی مخصوص گیم MIUI 12..5) اجرا می‌کنند. بلک شارک چند قابلیت مخصوص گیمرها را در این رابط کاربری ارائه کرده است.

نسخه گاندام بلک شارک 4s

پیش‌ثبت‌نام برای خرید گوشی بلک شارک ۴ اس و بلک شارک ۴ اس پرو آغاز شده و اولین فروش فوری آن‌ها از ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر ۱۴۰۰) شروع خواهد شد. نسخه معمولی بلک شارک ۴ اس با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه رم در رنگ سفید و مشکی و با قیمت ۴۲۰ دلار فروخته می‌شود. همچنین، قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی این محصول با ۱۲ گیگابایت حافظه رم ۴۶۵ دلار و قیمت مدل ۵۱۲ گیگابایتی‌اش با رم ۱۲ گیگابایت حافظه رم ۵۱۰ دلار است.

نسخه گاندام هنوز آماده فروش نیست؛ اما قیمت مدل مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم آن حدودا ۵۴۵ دلار خواهد بود. بلک شارک ۴ اس پرو نیز در رنگ مشکی و سفید دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. نسخه مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم با قیمت ۷۵۵ دلار و نسخه مجهز به ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم این گوشی با قیمت ۸۵۵ دلار دردسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره گوشی‌های جدید بلک شارک چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات