Black Shark 4S طراحی جذاب بدنه خود را به رخ کشید

یک‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
بلک شارک طراحی جذاب بدنه Black Shark 4S را در پوستر تبلیغاتی جدید آن به‌نمایش گذاشت.
تبلیغات

گوشی‌های هوشمند سری بلک شارک برای دوستداران دنیای گیمینگ آشنا هستند و قرار است به‌زودی معرفی دستگاه دیگری از این خانواده را شاهد باشیم. Black Shark 4S تلفن هوشمند جدیدی از این تولیدکننده چینی است. این محصول چند روز دیگر به بازار عرضه می‌شود تا قابلیت‌های بیشتری از Black Shark 4 ارائه دهد. دراین‌میان، بلک شارک به‌جای صبرکردن تا روز عرضه، اطلاعات جدیدی دراختیارمان قرار داده است تا بتوانیم با گوشی هوشمند جدیدش بیشتر آشنا شویم. اخیرا پوستری تبلیغاتی از گوشی جدید بلک شارک منتشر شده است که طراحی جذاب بدنه آن را به‌رخ می‌کشد.

بلک شارک 4s

به‌گزارش گیزموچاینا، شرکت سازنده برخی از ویژگی‌های طراحی Black Shark 4 را به Black Shark 4S منتقل کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به محفظه دوربین شش‌ضلعی و سه‌ دوربین و فلش قرارگرفته در آن اشاره کرد.

تغییرات نسل جدید در الگوی پنل پشتی دیده می‌شود که از خطوط بیشتری درمقایسه‌با نسخه قبلی استفاده می‌کند. بنابر گزارش‌ها، طراحی این دستگاه با استفاده از نانولیتوگرافی انجام شده است. درحال‌حاضر، لوگو بزرگ Black Shark پشت تلفن قرار گرفته است و درست در زیر محفظه دوربین LED کوچک سبزرنگ وجود دارد. پوستر منتشرشده تأیید می‌کند که Black Shark 4S در دو رنگ موجود خواهد بود که یکی از آن‌ها سفید است.

همچنین، گزارش شده است که Black Shark 4S از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی 144HZ و شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره‌مند خواهد بود. درپایان، ذکر این نکته لازم است که گوشی هوشمند Back Shark 4S سیزدهم اکتبر در چین معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات