بلک شارک 4S پرو با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در بنچمارک آنتوتو رؤیت شد

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
آنتوتو اسکرین‌شاتی از گوشی گیمینگ بلک شارک منتشر کرده که احتمالا متعلق به بلک شارک 4S پرو با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.
تبلیغات

تنها یک روز به معرفی بلک شارک 4S باقی مانده است و گمانه‌زنی‌ها دال بر این هستند که شرکت سازنده احتمالا برنامه‌هایی برای معرفی بلک شارک 4S پرو هم دارد. وب‌سایت آنتوتو اسکرین‌شات جدیدی منتشر کرده است که در آن نام یک گوشی بلک شارک با شماره مدل KSR-A1 دیده می‌شود. آنتوتو می‌گوید این شماره مدل احتمالا به بلک شارک 4S پرو اشاره دارد.

بر اساس گفته‌های آنتوتو، بلک شارک KSR-A1 از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس قدرت می‌گیرد و به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این مدل توانسته است در تست پردازنده امتیاز ۲۱۶۹۹۶، در تست پردازنده گرافیکی امتیاز ۳۱۹۹۱۲، در تست حافظه امتیاز ۱۸۹۲۶۰ و در تست تجربه کاربری امتیاز ۱۶۱۵۶۶ را به دست بیاورد. با چنین عملکردی، بلک شارک KSR-A1 توانسته است در بنچمارک‌های آنتوتو نمره‌ی چشمگیر ۸۸۷۷۳۴ را به ثبت برساند.

بنچمارک احتمالی بلک شارک 4S پرو در آنتوتو

آنتوتو ادعا می‌کند که بلک شارک 4S پرو با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ترکیبی UFS 3.1 و SSD عرضه خواهد شد که به آن امکان دستیابی به سرعت‌های بالاتر در عملیات خواندن و نوشتن می‌دهد. بلک شارک تأیید کرده است که سری 4S از همان نمایشگر نسل قبل استفاده می‌کند. با این‌ حساب، احتمالا 4S پرو با نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ AMOLED فول‌اچی‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز عرضه خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که تا به اینجا منتشر شده است، بلک شارک 4S پرو احتمالا از شارژر سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهد کرد؛ اما هنوز مشخص نیست آیا باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت که در نسل قبلی استفاده شده بود، در این مدل هم حضور خواهد داشت یا خیر. در بخش دوربین احتمال می‌رود گوشی گیمینگ بلک شارک با دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسل همراه شود.

شما در مورد گوشی گیمینگ بلک شارک 4S پرو چه نظری دارید؟ به نظرتان آیا با یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ بازار طرف هستیم؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات