تصاویر رندر قاب گلکسی S22 اولترا طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندر قاب گلکسی اس ۲۲ اولترا نشان می‌دهد که طراحی این گوشی تغییر زیادی نسبت به نسل قبل نداشته؛ اما ویژگی‌های گلکسی نوت از جمله درگاه اختصاصی S Pen به آن اضافه شده است.
تبلیغات

سامسونگ در حال آماده‌سازی رونمایی از نسل بعدی گوشی‌ هوشمند پرچم‌دارش یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا برای اوایل سال ۲۰۲۲ است و تا قبل از رونمایی رسمی، جزئیات مربوط به پرچم‌دار آینده در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

رنگ بنفش قاب گلکسی اس ۲۲ اولترا

به‌ گزارش گیزموچاینا، چند تصویر رندر از قاب گلکسی اس ۲۲ اولترا از کارخانه‌های چینی ارائه شده است که نشان می‌دهد این گوشی طراحی مطابق با گزارش‌ها قبلی دارد.

رندر قاب گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ در رنگ‌های مختلف

در طراحی جدید تغییر قابل ملاحظه‌ای نسبت به مدل‌های قبلی سامسونگ دیده نمی‌شود؛ اما چند ویژگی و عملکرد سری نوت در آن وجود خواهد داشت. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، برخلاف نسل فعلی گلکسی اس ۲۱ که تنها از S Pen پشتیبانی می‌کند و جایگاهی برای قرار گرفتن آن در نظر گرفته نشده است، در پرچم‌دار آینده درگاه اختصاصی S Pen در خود گوشی تعبیه خواهد شد.

تصویر رندر قاب گلکسی اس ۲۲ اولترا از زوایای مختلف

طبق گزارش‌های قبل، گلکسی اس ۲۲ اولترا مشابه نسل قبل به صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچ AMOLED با نرخ نوسازی بالا مجهز خواهد شد. این گوشی هوشمند حدود ۸٫۹ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و ابعاد آن ۱۶۳٫۲ در ۷۷٫۹ در ۸٫۹ میلی‌متر خواهد بود.

در پنل پشت، چهار دوربین و یک فلاش LED و قسمت پایین بدنه پورت USB Type-C، بلندگو و میکروفون قرار خواهد گرفت. گلکسی اس ۲۲ اولترا مانند نسل قبل از S Pen پشتیبانی خواهد کرد؛ اما این بار درگاه اختصاصی این قلم در کنار بلندگو در پایین بدنه جای خواهد داشت.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تصاویر رندر قاب گلکسی اس ۲۲ اولترا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات