قیمت آنر 50 در اروپا ۴۹۹ دلار اعلام شد

پنج‌شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل پایه‌ی گوشی هوشمند آنر ۵۰ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در بازار اروپا با قیمت ۴۹۹ یورو به‌فروش خواهد رسید.
تبلیغات

آنر مجددا فعالیتش را در بازار اروپا آغاز کرده است و قصد دارد گوشی هوشمند آنر ۵۰ را از ۲۶ اکتبر (۴ آبان ۱۴۰۰) عرضه کند. اکنون وین‌فیوچر قیمت این محصول را در اروپا فاش کرده است.

به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، قیمت مدل پایه‌ی آنر ۵۰ با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۴۹۹ یورو و قیمت مدل دیگر آن با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۹۹ یورو خواهد بود. متأسفانه در گزارش وین‌فیوچر اشاره‌ای به قیمت آنر ۵۰ پرو نشده است.

آنر ۵۰ به صفحه‌نمایش ۶/۵۷ اینچی خمیده مجهز شده است. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این گوشی هوشمند از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی ۱/۱.۵۲ اینچی برخوردار است و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج نیز آن را همراهی می‌کند.

نکته‌ی مهم درباره‌ی آنر ۵۰ این است که مدل اروپایی آن از خدمات گوگل‌پلی بهره می‌برد؛ بنابراین، کاربران برای استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل به استفاده از روش‌های غیررسمی که غالبا با ریسک همراه است، نیازی نخواهند داشت.

ناگفته نماند گوشی جدید آنر از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات سیمی نیز بهره می‌برد. ازجمله ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. همچنین. این گوشی هوشمند در چند رنگ جذاب دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی آنر ۵۰ چیست؟ آیا آنر موفق خواهد شد در بازار اروپا به موفقیت دست پیدا کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات