پیکسل ۶ گوگل در تیزری جدید رؤیت شد

شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که گوگل همچنان از اعلام رسمی زمان عرضه پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو سرباز می‌زند، ویژگی‌های ظاهری این گوشی پرچم‌دار در تیزر جدیدی به نمایش درآمد.
تبلیغات

مدت زیادی است طرفداران گوگل منتظر معرفی رسمی سری پیکسل ۶ هستند؛ پرچمدارهای بعدی گوگل که به تراشه اختصاصی این غول فناوری موسوم به تنسور (Tensor) مجهز خواهند بود. این تراشه از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود تشخیص صدا و پردازش عکس‌ها و فیلم‌ها پشتیبانی می‌کند و به گفته گوگل، قرار است گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را به سریع‌ترین، هوشمندترین و ایمن‌ترین گوشی‌های پیکسلی تبدیل می‌کند که تا به امروز تولید شده‌اند.

تاریخ معرفی و عرضه پیکسل ۶ هنوز به‌طور رسمی از طرف گوگل اعلام نشده؛ اما گزارش‌ها حاکی از آن است پیش‌فروش این گوشی از ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) و فروش رسمی آن از ۲۸ اکتبر (۶ آبان) آغاز خواهد شد.

از سری پیکسل ۶ تصاویر رندر زیادی منتشر شده است و برخی از گزارش‌ها مشخصات فنی احتمالی آن را شرح داده‌اند. در ویدئویی که نمایندگی گوگل در ژاپن به‌تازگی منتشر کرده است، شاهد قابلیت‌های کلیدی این گوشی از جمله طراحی، تراشه اختصاصی تنسور و برخی از گزینه‌های تم داینامیک اندروید ۱۲ هستیم که در قالب رابط کاربری موسوم به Material You ارائه شده است.

بر اساس برخی گزارش‌ها، پیکسل ۶ با قیمت پایه ۷۴۹ دلار و پیکسل ۶ پرو با برچسب قیمتی ۱۰۴۹ یا ۱۰۹۹ دلار عرضه خواهد شد. برای مقایسه، آیفون ۱۳ با قیمت ۷۹۹ دلار و آیفون ۱۳ پرو مکس با قیمت ۱۰۹۹ دلار عرضه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات