شایعه: نام گلکسی اس ۲۲ اولترا تغییر نخواهد کرد

پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس یک شایعه‌ی جدید، نام پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا تغییر نخواهد کرد.
تبلیغات

سامسونگ احتمالا در ژانویه ۲۰۲۲ سری گلکسی اس ۲۲ را رسما معرفی خواهد کرد. هنوز مدتی تا معرفی این محصولات باقی مانده؛ اما بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها فاش شده است. در برخی از شایعات اخیر گفته شده بود شاید سامسونگ نسل بعدی گلکسی اس ۲۱ اولترا را با‌ نام گلکسی نوت ۲۲ اولترا روانه‌ی بازار کند؛ زیرا در این پرچم‌دار سامسونگ جایگاهی برای اس‌پن در نظر گرفته شده؛ اما شایعه‌ای جدید این موضوع را رد کرده است.

بنا به اعلام یکی از افشاگران معروف اخبار فناوری با نام کاربری آیس یونیورس‌، پرچم‌دار بعدی سامسونگ، گلکسی اس ۲۲ اولترا نام خواهد داشت. انتظار می‌رود غول فناوری کره‌ای بسیاری از ویژگی‌های سری گلکسی نوت را در نسل بعدی گلکسی اس ارائه کند؛ اما به نظر نمی‌رسد تمایلی به استفاده از نام تجاری متفاوت برای پرچم‌دار بعدی سری گلکسی اس داشته باشد.

به گزارش سم‌موبایل، گلکسی اس ۲۲ اولترا به یک نمایشگر ۶٫۸ اینچی سوپر امولد از نوع LTPO مجهز خواهد بود. وضوح تصویر این صفحه‌نمایش QHD پلاس است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رسد این محصول از تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ و پردازنده‌ی گرافیکی AMD RDNA2 بهره ببرد. البته پرچم‌دار بعدی سامسونگ مثل همیشه در برخی از بازارها به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ مجهز خواهد شد. گلکسی اس ۲۲ اولترا از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. البته انتظار می‌رود این دستگاه با حافظه‌ی ذخیر‌ه‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی نیز در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

دوربین اصلی پرچم‌دار بعدی سری گلکسی اس سامسونگ ۱۰۸ مگاپیکسل خواهد بود که در کنار آن یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی نیز تعبیه خواهد شد.

دستگاه مورد بحث همانند نسل قبلی‌اش یعنی گلکسی اس ۲۱ اولترا، از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد؛ اما سرعت شارژ این پرچم‌دار جدید بهبود خواهد یافت. در برخی از خبرها اعلام شده است که گلکسی اس ۲۲ اولترا از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از جی‌پی‌اس، UWB، وای‌فای 6E، بلوتوث ۵، ان‌اف‌سی، درگاه یو‌اس‌بی نوع سی، بلندگوهای استریو، گواهی IP برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس اشاره کرد.

آیا سال آینده گوشی هوشمند خود را به گلکسی اس ۲۲ ارتقاء خواهید داد؟ انتخاب شما کاربران زومیت کدام مدل است؟ لطفاً دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات