ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا در گواهینامه‌ 3C منتشر شد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گواهینامه جدید 3C برای گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا اطلاعات قبلی درباره حجم باتری این دو گوشی را تأیید می‌کند.
تبلیغات

طبق شایعات، سامسونگ تولید انبوه سری گلکسی اس ۲۲ را از نوامبر (آبان ۱۴۰۰) آغاز خواهد کرد و این سری پرچم‌دار ژانویه ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰) معرفی خواهد شد. برخی از مشخصات گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا قبلا فاش شده بود و اکنون در گزارش Sammobile، ظرفیت باتری آن‌ها نیز مشخص شده است.

باتری‌های جدید ساخت سامسونگ SID اوایل امروز گواهینامه 3C را دریافت کردند و با‌توجه‌‌به شماره‌مدل‌ها، طبق فهرست 3C از آن‌ها در گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا استفاده خواهد شد. چند ماه گذشته، شماره‌مدل باتری‌ها‌ی سری گلکسی اس ۲۲ منتشر شده بود. باتری‌ای با شماره‌مدل EB-BS906ABY و ظرفیت ۴،۳۷۰ میلی‌آمپرساعت (ظرفیت معمول ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت) در گلسی اس ۲۲ پلاس و باتری‌ای با شماره مدل EB-BS908ABY و ظرفیت ۴،۸۵۵ میلی‌آمپرساعت (ظرفیت معمول ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت) در گلکسی اس ۲۲ اولترا به‌کار برده خواهد شد.

گواهینامه 3C گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا

این بدان‌معنا است که ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۲ اولترا مشابه نسخه قبلی‌اش، یعنی گلکسی اس ۲۱ اولترا، خواهد بود و گلکسی اس ۲۲ پلاس از باتری کم‌حجم‌تری درمقایسه‌با گلکسی اس ۲۱ پلاس بهره خواهد برد. گفته می‌شود سری گلکسی اس ۲۲ در برخی بازار‌ها به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ و در برخی دیگر به تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ مجهز خواهد شد. تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ از پردازنده گرافیکی AMD Mobile Radeon با معماری RDNA2 برخوردار خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس احتمالا از دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید و دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی اپتیکال سه‌برابری و گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز احتمالا از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. گفتنی است همه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و بلندگوهای استریو خواهند داشت و ضدآب و به فناوری شارژ سریع و شارژ بی‌سیم مجهز خواهند بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ظرفیت باتری‌های پرچم‌داران آینده سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات