مشخصات منتسب به شیائومی CC11 پرو در TENAA فهرست شد

پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات یک دستگاه شیائومی در TENAA رؤیت شده است که گفته می‌شود مربوط به گوشی هوشمند CC11 پرو است.
تبلیغات

با توجه به تأییدیه ثبت‌شده در TENAA، شیائومی قصد دارد به‌زودی یک گوشی هوشمند دیگر معرفی کند. در این تأییدیه به نام دستگاه اشاره نشده و فقط شناسه‌ی مدل آن با نام 2109119BC ثبت شده است که گفته می‌شود مربوط به شیائومی CC11 پرو است.

مشخصات شیائومی cc11 پرو

برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند در TENAA تأیید شده است. بر همین اساس، محصول مورد نظر به یک صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی اولد با وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل مجهز خواهد بود. نکته جالب در مورد نمایشگر دستگاه یادشده این است که وضوح و نسبت تصویر آن با یک تلویزیون 4K یکسان است.

به‌ گزارش جیاسام‌آرِنا، دستگاه مورد اشاره به یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد. قلب تپنده‌ی این دستگاه یک تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای با فرکانس کاری ۲٫۴ گیگاهرتز خواهد بود. این محصول در چند مدل و با رم ۶ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت، رم ۸ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، رم ۱۲ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۶ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. گوشی مورد بحث در رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، بنفش، مشکی، سفید و فیروزه‌ای به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات شیائومی cc11 پرو

این گوشی هوشمند به سیستم دوربین سه‌گانه مجهز خواهد بود که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی و دو لنز دیگر ۸ مگاپیکسلی است. بر اساس گزارش‌هایی که قبلاً منتشر شده، یکی از این لنزها برای ثبت تصاویر فوق عریض در نظر گرفته شده است؛ اما لنز دیگر امکان بزرگ‌نمایی پنج برابری را فراهم می‌کند. دستگاه مورد بحث به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده است.

شیائومی CC11 استاندارد نیز تأییدیه‌ی TENAA را ماه گذشته دریافت کرده و برخی از ویژگی‌های این محصول با CC11 پرو یکسان است. البته هنوز اطلاعات کافی در دسترس نیست که با اطمینان بگوییم کدام مدل CC11 معمولی و کدام مدل C11 پرو است.

دیدگاه شما کاربران زومیت در مورد CC11 شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات