شیائومی CC11 با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل و صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی در TENAA مشاهده شد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
CC11 احتمالاً با نام شیائومی نوت ۱۱ در بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد و  شایعات حاکی از آن است که قدرت پردازشی آن را تراشه‌ی اسنپدراگون 778G یا 780G تأمین خواهد کرد.
تبلیغات

انتظار میرود سری CC11 شیائومی در دو نسخهی معمولی و پرو عرضه شود و با نام شیائومی نوت ۱۱ به بازارهای جهانی راه پیدا کند. اگر به یاد داشته باشید CC9 سال گذشته در سری شیائومی نوت ۱۰ وارد بازارهای جهانی شد. تاکنون شایعات مختلفی دربارهی گوشی مذکور منتشر شده است و حالا در گزارشی از جیاسامآرنا، جزئیات بیشتری در فهرست TENAA دربارهی نسخهی معمولی شیائومی CC11 در دسترس قرار گرفته است.

طبق گزارش منتشرشده، شیائومی CC11 دارای صفحهنمایش ۶٫۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (نسبت ابعاد ۲۰:۹) خواهد بود و بنا بر شایعات قبلی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد. متأسفانه هنوز تصویری از گوشی در فهرست بهاشتراک گذاشته نشده است؛ بنابراین نمی‌‌توانیم بگوییم صفحهنمایش آن لبههای خمیده دارد یا تخت.

ابعاد این گوشی ۱۶۰٫۵ در ۷۵٫۷ در ۶٫۸۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۵۷ گرم خواهد بود که نسبتاً وزن کمی محسوب می‌شود. انرژی CC11 شیائومی توسط باتری با ظرفیت ۴۱۵۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین خواهد شد و هنوز سرعت شارژ گوشی مشخص نیست. این گوشی شیائومی در رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، بنفش، مشکی و سفید در دسترس کاربران خواهد بود.

در فهرست TENAA جزئیات تراشهی بهکاررفته در CC11 ارائه نشده است؛ اما گفته میشود این گوشی شیائومی مجهز به تراشهی اسنپدراگون 778G یا 780G خواهد بود. از طرفی دیگر فهرست TENAA پیکربندیهای مختلف گوشی مذکور را در اختیار قرار داده است که نشان میدهد CC11 در نسخههای مختلف با ۱۲٫۸٫۶ گیگابایت رم و ۵۱۲٫۲۵۶٫۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیرهسازی عرضه خواهد شد و برای افزایش فضای ذخیرهسازی اسلات microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) در نظر گرفته شده است.

دوربین جلوی CC11 از حسگر ۲۰ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر سلفی و تماسهای ویدئویی بهره میبرد و دوربین عقب آن به حسگر ۶۴ مگاپیکسل مجهز شده است که نسبت به حسگر ۴۸ مگاپیکسلی نسل قبل کمی ارتقاء پیدا کرده؛ البته دوربین نسخهی پرو همیشه پیشرفتهتر از نسخهی معمولی است و در نسل قبل، یعنی CC9 پرو از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسل استفاده شده بود. گزارش شده است که نسخهی پرو در نسل جدید دارای لنز ۵ برابری پریسکوپ خواهد بود و مشخص نیست نسخهی معمولی از دوربین تلهفوتو برخوردار خواهد بود یا خیر.

سایر مشخصات CC11 شیائومی در فهرست TENAA شامل فرستندهی مادون قرمز (IR Blaster)، پشتیبانی از شبکهی ارتباطی 5G و اندروید ۱۱ است. گفتنی است که جک ۳٫۵ میلیمتر وجود ندارد.

شیائومی در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) رویدادی برگزار خواهد کرد و تصور فعلی این است که از سری 11T رونمایی خواهد کرد و هنوز اخباری مبنی بر معرفی رسمی CC11 در دسترس نیست.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی CC11 شیائومی با مشخصات فوق چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات