مشخصات احتمالی Mi CC11 و Mi CC11 Pro شیائومی منتشر شد

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
یک افشاگر اطلاعاتی در مورد سری می CC11 شیائومی منتشر کرده است که علاوه بر تراشه، به جزئیات ماژول دوربین این محصولات شرکت چینی می‌پردازد.
تبلیغات

گزارش‌هایی وجود دارد که شیائومی در حال کار روی سری می سی سی ۱۱ (Mi CC11) است که حداقل شامل دو محصول می‌شود. طبق گفته‌ها، این سری شامل  می CC11 و می CC11 پرو است و انتظار می‌رود در اواسط یا اواخر ماه آگوست معرفی  و سپس راهی بازار چین شوند. 

اخیرا یک افشاگر به انتشار اطلاعاتی از سری می CC11 شیائومی پرداخته است که GizmoChina به بررسی آن‌ها می‌پردازد. افشاگر در پستی که منتشر کرده است به پنل صفحه‌نمایش سری می CC11 اشاره می‌کند. گویا شیائومی در نظر دارد می CC11 را با پنل OLED و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز روانه‌ی بازار کند. 

نسخه‌ی استاندارد سری می CC11 شیائومی دارای تراشه‌ی اسنپدراگون 778G یا 780G کوالکام و دارای ماژولی در پنل پشتی خواهد بود که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین دیگری با حسگر تله‌فوتو تشکیل می‌یابد.

در کنار مدل استاندارد، گوشی هوشمند دیگری به نام می CC11 پرو نیز معرفی خواهد شد که احتمالا به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام مجهز خواهد بود. اسنپدراگون ۸۷۰ از اسنپدراگون ۸۸۸ کمی ضعیف‌تر است؛ اما می‌توان می CC11 پرو را تلفن هوشمندی با مشخصات بالارده محسوب می‌کرد.

در پنل پشتی گوشی ی CC11 پرو دوربینی با ابعاد ۱/۱.۳ اینچ قرار دارد که دوربین دیگری با ویژگی پریسکوپ و امکان بزرگ‌نمایی ۵ برابر آن را همراهی می‌کند. متأسفانه مشخص نشده است که آیا CC11 پرو مانند نسخه‌ی استاندارد از صفحه‌نمایشی OLED استفاده خواهد کرد یا خیر؛ اما دور از ذهن نیست که برای مدل پروی سری می CC11 نیز پنل OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز یا حتی بالاتر در نظر گرفته شود.

با در نظر گرفتن این که انتظار می‌رود این محصولات شیائومی در ماه آگوست معرفی شوند، احتمالا طی هفته‌های آینده سری می CC11 توسط TENAA و 3C مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا امکان عرضه به بازار چین داشته باشند. با دریافت این مجوزها، برخی از مشخصات مدل‌های سری می CC11 در وب‌سایت‌های رسمی سازمان‌های ذکرشده قرار خواهد گرفت و می‌توانیم اطلاعات بیشتری از محصولات شیائومی به دست آوریم.

افشاگر در پست خود تنها به سری می CC11 نپرداخته است و به گوشی‌های هوشمند دیگر شیائومی نیز اشاره می‌کند. گویا می میکس ۴ قرار است از حسگر GN1 سامسونگ استفاده کند و می ۱۲ شیائومی  اولین تلفن هوشمندی باشد که همراه با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روانه‌ی بازار می‌شود.

شیائومی از شرکت‌هایی در حوزه‌ی فناوری محسوب می‌شود که همراه با محصولات جدید خود، نوآوری‌های شگفت‌آوری به کاربران و طرفداران ارائه می‌دهد. طبیعتا سری می ۱۲ شیائومی همراه با ویژگی‌های در خور توجهی خواهد بود که برای مثال می‌توان به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اشاره کرد. انتظار می‌رود سری می ۱۲ شیائومی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۵ و در اواخر سال ۲۰۲۱ معرفی و با اندکی تأخیر روانه‌ی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات