صفحه‌ی پشتیبانی گلکسی S21 FE‌ از وب‌سایت سامسونگ حذف شد

چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به اینکه گلکسی S21 FE‌ هرگز عرضه نخواهد شد، سامسونگ حذف صفحه‌ی پشتیبانی در بازار‌های مختلف از جمله هنگ‌کنگ و سنگاپور را آغاز کرده است.
تبلیغات

طرفداران زیادی در انتظار گلکسی S21 FE‌ بودند. ابتدا انتظار می‌رفت این گوشی در کنار گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ در ماه آگوست (مرداد ۱۴۰۰) رونمایی شود؛ اما این اتفاق نیفتاد و بازه‌ زمانی سپتامبر (شهریور و مهر ۱۴۰۰) برای رونمایی پیش‌بینی شد که در این بازه نیز خبری از گلکسی S21 FE نشد.

به نقل از Sammobile، با وجود گزارش‌های زیادی که نشان می‌دادند به رونمایی گلکسی S21 FE نزدیک شده‌ایم، به‌ نظر می‌رسد این گوشی هرگز رونمایی و عرضه نخواهد شد. سامسونگ در حال‌ حاضر شواهد مبنی بر وجود گلکسی S21 FE را حذف کرده است تا به‌ نظر برسد گلکسی S21 FE از اول وجود نداشته است.

طی چند ماه گذشته، تمام مشخصات و اطلاعات درباره‌ی گلکسی S21 FE و حتی تصاویر رندر در وب‌سایت سامسونگ، دفترچه راهنما و... منتشر شد.

هر زمانی که سامسونگ قصد داشت دستگاه جدیدی راهی بازار کند، این شرکت صفحه‌ی پشتیبانی آن را در وب‌سایت‌‌های خود اضافه می‌کرد. چندی پیش صفحه‌ی پشتیبانی گلکسی S21 FE نیز فعال و شماره مدل SM-G990B برای این گوشی ارائه شد. فعال شدن صفحات پشتیبانی، بزرگ‌ترین سرنخی بود که نشان می‌داد گلکسی S21 FE‌ نه‌تنها وجود دارد، بلکه به‌زودی رونمایی و وارد بازار خواهد شد.

به‌ نظر می‌رسد سامسونگ حذف این صفحات پشتیبانی را آغاز کرده است. در حال حاضر صفحه‌ی پشتیبانی گلکسی S21 FE‌ در وب‌سایت‌های سامسونگ هنگ‌کنگ، سنگاپور، آفریقای جنوبی و دیگر بازار‌ها حذف شده است و با ورود به این صفحات، پیغام «پیوند اکنون در دسترس نیست» را نشان می‌دهد.

حذف صفحه‌ی پشتیبانی تعجب‌آور نیست؛ زیرا دو روز پیش اخباری مبنی بر اینکه سامسونگ در حال لغو عرضه‌ی گلکسی S21 FE است، منتشر شد. احتمال دارد کمبود تراشه دلیل این تصمیم باشد.

گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی S21 FE هردو به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ احتیاج دارند و از آنجا که گلکسی زد فلیپ ۳ با استقبال طرفداران روبه‌رو شده و به فروش بالایی دست پیدا کرده است، این شرکت کره‌ای می‌خواهد عرضه‌ی گلکسی S21 FE را لغو کند تا بر تولید تاشدنی‌ها تأثیر نگذارد. سامسونگ امسال سری گلکسی نوت را نیز کنار گذاشت تا بر گوشی‌های تاشو تمرکز کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی عرضه‌ نشدن و حذف کامل گلکسی S21 FE چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات