تصویر رندر گلکسی S22 اولترا طراحی فریم و دوربین متفاوت آن را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندری از گلکسی اس ۲۲ اولترا منتشر شده است که نشان می‌دهد لبه‌ی پایینی گوشی، جایی که احتمال قرار گرفتن درگاه اختصاصی S Pen وجود دارد، مخفی است.
تبلیغات

به نقل از Sammobile و بر اساس اطلاعات فاش‌شده، چند روز پیش اولین تصاویر رندر گلکسی S22 اولترا سامسونگ منتشر شد و نشان داد که طراحی احتمالی پرچم‌دار آینده‌ چگونه خواهد بود؛ بدون شک اولین تصاویر رندر به طراحی نهایی ختم نخواهد شد و به عبارت دیگر جزئیات دقیق طراحی در این تصاویر می‌تواند نادرست باشد.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، اولین تصاویر رندر گلکسی S22 اولترا طراحی غیر معمول دوربین عقب و فرم فلزی منحنی را که در اطراف آن، دکمه‌های جانبی توسعه پیدا کرده است نشان می‌دهد.

اولین تصویر رندر گلکسی اس ۲۲ اولترا

پس از به‌ اشتراک‌ گذاشتن اولین تصاویر رندر توسط OnLeaks، اطلاعات جدیدی از UniverseIce منتشر شد و ادعا کرد که طراحی فریم متفاوت خواهد بود. OnLeaks مدتی بعد تأیید کرد که حداقل یک نمونه‌ی اولیه‌ی گلکسی S22 اولترا با فریم جانبی یکدست وجود خواهد داشت و در نهایت تصویر رندر جدیدی به‌ اشتراک گذاشت که در پایین می‌توانید مشاهده کنید. تصویر رندر ارائه‌شده طراحی احتمالی گلکسی S22 اولترا را نشان می‌دهد.

تصویر رندر گلکسی اس ۲۲ اولترا با فریم یک‌دست

فریم جانبی فلزی پهن‌تر می‌تواند به ساختار قوی‌تر گلکسی S22‌ اولترا کمک کند و مقاومت بیشتری در مقایسه با مدل‌های فعلی داشته باشد.

علاوه بر این فریم فلزی، طراحی دوربین نیز می‌تواند متفاوت باشد. تصویر رندر دیگری از طرح دوم منتشر شده است که نشان می‌دهد بخش دوربین می‌تواند ظاهری متفاوت داشته باشد که در پایین مشاهده می‌کنید.

رندر گلکسی اس ۲۲ اولترا با چیدمان دوربین تفاوت

لبه‌ی پایینی گوشی در این تصویر نشان داده نشده است؛ بنابراین یکی از هیجان‌انگیز‌ترین ویژگی‌ها، یعنی درگاه اختصاصی S Pen پنهان است. با این‌ تفاسیر، هنوز مشخص نیست این گوشی در قالب گلکسی عرضه خواهد شد یا خیر. از نظر تئوری سامسونگ باید در ماه ژانویه ۲۰۲۲ (دی‌ماه ۱۴۰۰) از سری گلکسی S22 رونمایی کند؛ اما شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی احتمالی آن در ماه دسامبر ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) وجود دارد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تصاویر رندر منتشرشده چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات