تصاویر رندر گلکسی S22 و S22 پلاس منتشر شد

شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از انتشار تصاویر رندر گلکسی S22 اولترا، این بار نوبت به گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس رسیده است.
تبلیغات

به‌تازگی دروازه‌های اطلاعات گوشی‌های آینده سری گلکسی اس سامسونگ باز و مشخصات جدیدی از آن‌ها منتشر شده است که می‌تواند ما را بیشتر از گذشته با این دستگاه‌ها آشنا کند. تصاویر رندر باکیفیت گلکسی S22 اولترا کمتر از ۲۴ ساعت پیش منتشر و طراحی جدید دوربین اصلی آن به نمایش گذاشتند که البته با انتقاداتی از سوی کاربران همراه بود.

به گزارش سمموبایل، اکنون تصاویر رندر گلکسی S22 پلاس منتشر شده و سؤال مهمی در ذهن بسیاری ایجاد کرده‌ است؛ چرا مدل‌های پلاس و اولترای سری گلکسی S22 دارای طراحی‌ متفاوتی هستند؟ همچنین اکنون عده‌ای به دقیق بودن تصاویر رندر گلکسی S22 اولترا شک کرده‌اند. اگر تصاویر مذکور دقیق نبوده باشند، این بدان معنا است که گلکسی S22 اولترا دارای قلم S Pen داخلی نخواهد بود. در ادامه تصاویر رندر گلکسی S22 پلاس را مشاهده می‌کنید:

تصاویر رندرهای گلکسی S22 پلاس
تصاویر رندرهای گلکسی S22 پلاس
تصاویر رندرهای گلکسی S22 پلاس
تصاویر رندرهای گلکسی S22 پلاس

اما اگر تصاویر رندر دقیق و درست باشند، یعنی سامسونگ احتمالا قصد دارد مدل اولترای سال آینده را منحصر‌به‌فرد طراحی کند و استفاده از زبان طراحی گلکسی S21 را برای مدل‌های معمولی و پلاس ادامه بدهد؛ اما متأسفانه از آن‌جایی که انتظار نمی‌رود سری گلکسی S22 تا سه الی چهار ماه دیگر عرضه شود، در حال حاضر راهی برای اطمینان از این موارد وجود ندارد.

منبعی که تصاویر رندر گلکسی S22 پلاس را منتشر کرده است، می‌گوید این تصاویر را با عنوان گلکسی S22 پرو دریافت کرده‌. این بدان معنا است که اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است یا این تصاویر رندر بسیار زودتر از زمان خود فاش شده‌اند. امیدواریم اطلاعاتی که در آینده فاش می‌شود ذهنیت ما از محصولات آینده سامسونگ را واضح‌تر کند. البته ترجیح می‌دهیم هیچ افشاگری بزرگی پیش از رونمایی سری گلکسی S22 انجام نشود تا سامسونگ بتواند طرفداران خود را غافلگیر کند.

البته گلکسی S22 پلاس و اولترا تنها گوشی‌هایی نبودند که تصاویر رندر آن‌ها فاش شد و ساعاتی پیش نسخه معمولی گلکسی S22 نیز به این جمع پیوست. درواقع LeaksterOnLeaks با ZuotonUS همکاری کرده تا طراحی Galaxy S22 را فاش کند. در ادامه تصاویر منتشرشده از این تصاویر رندر را مشاهده می‌کنید:

تصاویر رندرهای گلکسی S22
تصاویر رندرهای گلکسی S22
تصاویر رندرهای گلکسی S22
تصاویر رندرهای گلکسی S22
تصاویر رندرهای گلکسی S22
تصاویر رندرهای گلکسی S22
تصاویر رندرهای گلکسی S22
تصاویر رندرهای گلکسی S22

همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد گلکسی S22 دارای طراحی مشابه گلکسی S21 است. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۶٫۰۶ اینچی سوپر امولد Infinity-O، دوربین سه‌گانه با قاب فلزی در پشت و پورت USB Type-C است. به نظر می‌رسد یک اسپیکر نیز در پایین وجود دارد و دکمه‌های پاور و صدا در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند. ظاهرا می‌رسد این گوشی دارای بدنه‌ فلزی است.

انتظار می‌رود این پرچم‌دار سامسونگ مجهز به پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ (اسنپدراگون ۸۹۸ در برخی بازارها)، دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسل، ۱۲ مگاپیکسل و ۱۰ مگاپیکسل در پشت، بلندگوهای استریو، حسگر اثر انگشت در صفحه‌نمایش و گواهی IP68 باشد. همچنین باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم Qi برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این تلفن دارای اتصال 5G خواهد بود و می‌تواند در ژانویه ۲۰۲۲ با اندروید ۱۲ عرضه شود.

نظر شما همراهان زومیت درباره تصاویر رندر منتشرشده از گلکسی S22 و S22 پلاس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات