گلکسی M52 5G با اسنپدراگون 778G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت معرفی شد

شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ چند روز قبل از عرضه‌ی جدیدترین گوشی خانواده‌ی ام با نام گلکسی M52 5G برای بازار هند در روز سه‌شنبه ۲۸ سپتامبر (۶ مهر)، بی‌سروصدا آن را در لهستان رونمایی کرد.
تبلیغات

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، سامسونگ قبل از عرضه‌ی گلکسی M52 5G در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) در هند، بی‌سروصدا این گوشی هوشمند را در لهستان معرفی کرده است. گلکسی M52 5G در وب‌سایت رسمی سامسونگ لهستان به‌ همراه مشخصات کامل آن فهرست شده است؛ اما قیمت نهایی آن هنوز مشخص نیست.

گلکسی M52 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچ Super AMOLED Plus با رزولوشن +FHD و حفره‌ای برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل مجهز شده است. پنل مذکور نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد و حسگر اثر انگشت در کنار بدنه قرار گرفته است که به‌عنوان دکمه‌ی پاور نیز عمل می‌کند.

دوربین گلکسی M52 5G

گلکسی M52 5G‌ در پنل پشت از دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل بهره‌ می‌برد. قدرت سخت‌افزاری این گوشی سامسونگ را تراشه‌ی اسنپدراگون 778G به‌ همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تأمین می‌کند که از طریق microSD قابل ارتقا است.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت گلکسی M52 5G

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی گلکسی M52 5G را بر عهده گرفته است که از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند؛ اما آداپتور مورد نیاز در جعبه وجود ندارد. قدرت نرم‌افزاری گوشی مذکور را اندروید ۱۱ با One UI 3.1 تأمین می‌کند. گلکسی M52 5G فاقد جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری است.

گلکسی M52 5G در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید در دسترس خواهد بود. گفته می‌شود قیمت آن از ۳۸۰ یورو (۴۵۰ دلار و ۳۰ هزار روپیه) شروع می‌شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گلکسی M52 5G‌ با مشخصات فوق چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات