تیزرهای تبلیغاتی Xiaomi Civi، از شباهت طراحی آن با ویوو X60 پرو پرده برداشتند

جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
به‌تازگی پوسترها، تصاویر زنده و ویدئوهای تبلیغاتی از Xiaomi Civi منتشر شده‌اند که اطلاعات کامل طراحی ظاهری این دستگاه را در اختیار ما قرار می‌دهند.
تبلیغات

کمی قبل اسکرین شاتی در فضای مجازی منتشر شد که اطلاعاتی را درباره یک محصول مرموز از شیائومی فاش می‌کرد. عده‌ای گفته بودند که به احتمال زیاد، این دستگاه مرموز Xiaomi Civi است. این شرکت به‌تازگی تأیید کرده است که از تلفن هوشمند جدید خود با نام Xiaomi Civi در تاریخ ۲۷ سپتامبر رونمایی می‌کند. از آنجایی که تنها چند روز با معرفی این محصول فاصله داریم، شرکت تولیدکننده شروع به انتشار پوسترها و ویدئوهای تبلیغاتی از گوشی هوشمند مذکور کرده که طراحی آن را نشان می‌دهند. در این میان، یک افشاگر معروف حتی تصاویر زنده آن را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش جی‌اس‌ام‌ آرنا، طبق تیزرهای رسمی شیائومی، Xiaomi Civi آینده احتمالاً با گوشی‌های هوشمند ویوو S و اوپو Reno در چین رقابت می‌کند. درست مانند گوشی‌های رقابتی، این دستگاه نیز روی طراحی و دوربین متمرکز خواهد شد.

پوستر تبلیغاتی شیائومی Civi
پوستر تبلیغاتی شیائومی Civi
پوستر تبلیغاتی شیائومی Civi

در نگاه اول، Xiaomi Civi را می‌توان به‌راحتی با ویوو X60 پرو اشتباه گرفت زیرا بعضی از مشخصات آن‌ها با یکدیگر مشابه است. اما با دقت در ویدئو و پوستر منتشر شده، مشاهده می‌کنیم که گوشی مذکور دارای ماژول دوربین سه‌گانه مثلثی شکل است. این طراحی در نحوه قرارگیری دوربین توسط ویوو با عرضه سری X50 رواج یافت. می‌توان به‌راحتی متوجه شد که شیائومی برای طراحی گوشی جدید خود از چه محصولی الهام گرفته است؛ البته این مسئله برای شرکت مذکور که رقبای خود را به کپی کردن از محصولاتش متهم می‌کند، عجیب به نظر می‌رسد. در حال حاضر، حتی دیگر سازندگان مانند Meizu با Meizu 18x نیز از این طرح استفاده می‌کنند.

با وجود طراحی کپی‌شده، Xiaomi Civi بسیار زیبا به نظر می‌رسد و یکی از تیزرها نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند دارای تقویت‌کننده صدای دالبی اتموس است. البته دیگر خبری از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری نیست و اگر فردی هستید که استفاده از هندزفری را ترجیح می‌دهد، باید به هدست‌های بی‌سیم اعتماد کنید. در ادامه تیزر تبلیغاتی منتشر شده از این دستگاه را مشاهده می‌کنید: 

علاوه بر این، این گوشی دارای صفحه‌نمایش خمیده و پنل پشتی شیشه‌ای AG است که به نظر می‌رسد با طراحی OPPO Reno Glow در OPPO Reno6 Pro 5G یکسان است. اما برخلاف اوپو، شیائومی از قاب فلزی به جای مدل پلاستیکی استفاده می‌کند. همچنین، ترکیب رنگ Civi با قاب طلایی و پنل پشتی آبی رنگ بی‌نظیر به نظر می‌رسد.

شیائومی اطلاعات دقیق اندازه گوشی هوشمند جدید خود را نیز به اشتراک گذاشته است. براساس اطلاعات منتشر شده، عرض و ضخامت این دستگاه به ترتیب ۷۱٫۵ و ۶٫۹۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۶ گرم است.

درحالی‌که تیزرهای شیائومی Civi تنها در یک رنگ نشان می‌دهند، برخی از عکس‌های زنده که توسط کاربری در ویبو به اشتراک گذاشته شده به ما می‌گوید یک مدل مشکی نیز وجود دارد. در ادامه تصاویر زنده فاش شده از این گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنید:

تصاویر زنده شیائومی Civi
تصاویر زنده شیائومی Civi
تصاویر زنده شیائومی Civi

اکنون به سراغ دیگر ویژگی‌های دستگاه می‌رویم. کلیدهای پاور و صدا در سمت راست قرار دارند، درحالی‌که سمت چپ چیزی دیده نمی‌شود. قسمت پایینی دستگاه شامل پورت USB Type-C، اسپیکر، حفره اصلی میکروفون و شکاف سیم‌کارت است. در نهایت، در قسمت بالا میکروفون ثانویه، بلستر IR، یک اسپیکر دیگر و برند Dolby Atmos وجود دارد.

شیائومی هنوز ویژگی‌های کامل Civi را منتشر نکرده، اما اطلاعاتی در ویبو فاش شده است که براساس آن گوشی هوشمند جدید شیائومی به اسنپدراگون 778G SoC، صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی FullHD+ با نرخ نوسازی۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توانایی پشتیبانی از شارژ ۵۵ واتی مجهز است. این اطلاعات توسط Digital Chat Station که عکس‌های زیادی از گوشی هوشمند جدید شیائومی را منتشر کرده، تأیید شده است.

تصاویر شیائومی Civi
تصاویر شیائومی Civi
تصاویر شیائومی Civi
تصاویر شیائومی Civi
تصاویر شیائومی Civi
تصاویر شیائومی Civi
تصاویر شیائومی Civi
تصاویر شیائومی Civi

همچنین یک ویدیوی آنباکسینگ منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه از MIUI 12.5.1 استفاده کرده و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد.

با این اوصاف، انتظار داریم این شرکت تا روز عرضه در ۲۷ سپتامبر، هر روز تیزرهای بیشتری منتشر کند که حاوی اطلاعات دیگری از این گوشی هوشمند هستند.

نظر شما همراهان زومیت درباره Xiaomi Civi و طراحی آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات