ردمی 10 شیائومی به تراشه جدید هلیو مجهز خواهد بود

سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی اعلام کرده است که ردمی ۱۰ را با تراشه جدید هلیو G88 عرضه خواهد کرد که در این صورت، ردمی ۱۰ می‌تواند اولین گوشی هوشمندی باشد که به این تراشه مجهز می‌شود.
تبلیغات

طی چند روز اخیر اطلاعات زیادی در مورد ردمی ۱۰ شیائومی به دستمان رسید؛ از دیده شدن مشخصات آن در یک وب‌سایت خردهفروشی گرفته تا افشای تصادفی اطلاعات این گوشی توسط خود شرکت چینی که در مجموع اطلاعاتی در مورد طراحی و برخی مشخصات فنی ردمی ۱۰ را آشکار می‌کند؛ اما شیائومی در توییتی به‌صورت رسمی اعلام کرده است که ردمی ۱۰ را به تراشه جدید هلیو G88 مجهز خواهد کرد.

Need a better gaming experience?Check out the MediaTek Helio G88 on #Redmi10! #LeverUp pic.twitter.com/xHp87gbijv— Xiaomi (@Xiaomi) August 16, 2021

هنوز زمان معرفی ردمی ۱۰ مشخص نشده است؛ اما می‌تواند به اولین گوشی هوشمندی تبدیل شود که از تراشه جدید هلیو استفاده می‌کند. هلیو G88 که ماه گذشته معرفی شد از دو هسته پردازشی کورتکس A75 در فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۶ هسته کورتکس A55 قدرت می‌گیرد. پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 وظیفه پردازش‌های گرافیکی این تراشه را به عهده خواهد داشت.

در مقایسه با هلیو G85، مدل جدید از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز در نمایشگرهای با رزولوشن بیش از 1080p پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دوربینی با دقت حداکثر ۶۴ مگاپیکسل را مدیریت کند. پوستری که در توییت شیائومی دیده می‌شود، به بهتر شدن تجربه گیمینگ با تراشه هلیو G88 اشاره دارد.

تابه‌حال و با توجه به اطلاعاتی که از ردمی ۱۰ در اختیار داریم، می‌دانیم این گوشی به نمایشگر +FHD با ابعاد ۶٫۵ اینچ مجهز خواهد بود که نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد. در بخش دوربین، آرایه چهارگانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در ردمی نوت ۱۰ تعبیه شده است و اسپیکرهای دوگانه، خروجی صدای استریو را در اختیار می‌گذارند.

علاوه بر این موارد، MIUI 12.5 و اندروید ۱۱ به‌عنوان رابط کاربری و سیستم عامل گوشی میان‌رده شیائومی در نظر گرفته شده‌اند.

نظر شما در مورد ردمی ۱۰ و تراشه هلیو G88 به‌کاررفته در آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات